Autor textu Kateřina Straková
Hanácká vodka z portfolia společnosti Palírna U Zeleného stromu (dříve Granette a Starorežná) spustila u příležitosti právě probíhajícího hokejového šampionátu svou hokejovou kampaň. Po celý květen se snaží kampaní posílit povědomí o značce. „Zároveň chceme značku spojit s další příležitostí, která je plná zábavy – fandění. Dále chceme podpořit atribut českosti a budovat žádoucí asociace,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz mediální zástupce firmy Martin Jonáš.
Kampaň je k vidění v televizi, outdooru a na internetu. V televizi je nasazen 15s spot přímo u hokejových zápasů na ČT, dále na Atmedia, jeho 30s verze běží na stanicích skupiny Prima a hudební televizi Óčko. V online prostředí probíhá komunikace prostřednictvím videa, bannerů a sociálních sítí.
Ve venkovním prostoru je značka přítomna ve „studentských městech“, a to na bigboardech a doubleboardech, v Praze je doplňují ještě rolling boardy a rámečky v metru.

V místě prodeje je kampaň podpořena letákovou akcí s vizuálem kampaně, paletovým vystavením s wrapy na Makru. V on-trade kanále ji doprovází drobná tipovací soutěž.
Pod kreativou televizního spotu je podepsána agentura Comtech_Can. Produkci zajistila společnost Boogie films. Digitální část kampaně má na starosti agentura Polygons. Média zajišťuje CapePoint.
-stk-
Autor textu Kateřina Straková
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 zůstává
v divácké skupině starší 15 let Všechnopárty. Následovala komedie
Marečku, podejte mi pero!, která měla zároveň nejvyšší sledovanost
v 15–54.
Glow21je společným dílem Petra Čecha a jeho zastupující agentury The
Playbook House, českých expertů na leadership a firemní rozvoj Luboše
Kastnera a Jiřího Panušky, kteří stojí za manažerskou
společností BC21.
Důvěra lidí v novináře není podle nové studie publikované v Journal of
Law and Economics dána pouze kvalitou médií, ale zásadně ji ovlivňuje
také fungování právního státu. Výzkum, na němž se podílel i ekonom
Niclas Berggren z VŠE, ukazuje, že silnější instituce a vymahatelnost
práva souvisejí s vyšší mírou důvěry v média.