Lagardere: RRM, Frekvence 1 ani Evropa 2 se neprodávají

čtvrtek, 20. března 2014, 17:11 Rádio MediaGuru

Společnost Lagardere Active ČR vyvrací informace o možném prodeji společnosti.

Společnost Lagardere Active ČR odmítla informace o možném prodeji společnosti nebo její spřízněné firmy pro prodej reklamy Regie Radio Music (RRM). Lagardere Active je největším rádiovým operátorem na celoplošném trhu: provozuje mj. celoplošné stanice Evropa 2 a Frekvence 1.

Lagardere informace o prodeji popírá a označuje je za čiré spekulace, které údajně souvisejí s nedávnými majetkovými pohyby na českém mediálním trhu. „Anebo, což je pravděpodobnější, se jedná o snahu narušit stávající či budoucí spolupráce naší skupiny s partnerskými médii zastupovanými RRM. Případně narušit probíhající jednání o budoucí podobě těchto spoluprací či probíhající jednání RRM ohledně ročních smluv s mediálními agenturami. Důrazně popíráme tyto dezinformace, které nás poškozují,“ uvedl Miroslav Hrnko, výkonný ředitel společnosti Lagardere Active ČR.

Informaci, že tuzemská komerční rádia jsou v hledáčku zájmu českých podnikatelů, přinesl v tomto týdnu deník MF Dnes. Napsal, že zájemci krouží zejména kolem francouzské skupiny provozující rádia Evropa 2 či Frekvence 1. Nejvážnějším zájemcem má být podle deníku Daniel Křetínský, který nedávno koupil vydavatele deníků Blesk a Aha!.

Deník MF Dnes je součástí mediální skupiny Mafra, která patří společnosti Agrofert Andreje Babiše. Ta zároveň v letošním roce ovládla Rádio Impuls, hlavního konkurenta Lagardere na trhu celoplošných rádiových stanic. Společnost RRM, která pod Lagardere patří, zastupuje Rádio Impuls na reklamním trhu.

Spekulace o zájmu různých podnikatelských subjektů o větší mediální skupiny působící v Česku se od akvizice skupiny Mafra podnikatelem Andrejem Babišem v loňském červnu vyskytují pravidelně a týkají se všech významnějších hráčů.

-mav-