V Česku je displejová reklama nejdelší v regionu
Průměrná displejová kampaň v Česku probíhá po dobu 97 dnů a vykazuje více než 20 mil. impresí.
Česká displejová reklama má v rámci střední a východní Evropy několik prvenství. Zdejší kampaně jsou nejdelší, v průměru probíhají po dobu 97 dnů, a vedle Polska vykazují nejvyšší počet impresí. Ukazují to výsledky studie gemiusAdMonitor, společností Gemius.
V České republice, stejně jako v Polsku, mají kampaně v průměru více než 20 milionů zobrazení. Například ve Slovinsku, Chorvatsku a Bulharsku činí počet zobrazení pouze 2–3,5 milionu. Na jednoho uživatele má reklamní kampaň nejvíce zobrazení v Polsku (28), naopak nejméně v Bulharsku, na Ukrajině a v Rumunsku (6, resp. 5 zobrazení na uživatele v kampani).
Online reklamní kampaně jsou v průměru nejdelší v České republice, kde probíhají přibližně tři měsíce. Kratší jsou například na Slovensku a v Maďarsku, kde běží průměrně po dobu dvou měsíců (58–59 dní), úplně nejkratší kampaně jsou v Srbsku a Lotyšsku (33–34 dní).
Studie gemiusAdMonitor zahrnuje kampaně měřené pomocí nástrojů gemiusDirectEffect a AdOcean ve třinácti státech regionu CEE, v nichž společnost Gemius měří alespoň 50 % online reklamních kampaní: v České republice, na Slovensku, v Estonsku, Polsku, Maďarsku, Slovinsku, Chorvatsku, Srbsku, Bulharsku, Litvě, Lotyšsku a na Ukrajině.
-kch-