Všechny články
Která značka je v Asii nej? A co to znamená pro ČR?
  Media guru zajímají značky a jejich hodnota. Narazili jsme na zajímavý výzkum Asia Top 1000 Brands od výzkumné agentury Synovate, který představuje "nejlepší" asijské značky. Proč je zajímavý? čtěte dál...
Zvyky uživatelů na webu podle Avenue A/Razorfish
Silicon Alley Insider nedávno publikoval výsledky průzkumu Avenue A/Razorfish. Průzkum, který pochází z června 2007 (odpovídalo 475 spotřebitelů) se zaměřil na chování “digitálních konzumentů”.
Nike koupil Umbro
Anglická sportovní značka UMBRO neodolala nabídce amerického gigantu NIKE a akceptovala svůj vlastní prodej za cenu 285 miliónů liber. Značka Umbro bude nadále vystupovat samostatně, byť bude využívat veškerých synergií vyplývajících z příslušnosti k Nike.
Stačí vám Google Adwords, či Sklik?
Na českém trhu dnes působí několik PPC systémů. Jejich reklamní potenciál by měla využít každá firma, která má web stránky, ať už se jedná o velkou firmu, nebo malého živnostníka. PPC je skutečně pro každého.