Modrá pyramida staví novou kampaň na poradcích

středa, 05. října 2016, 15:30 Reklama MediaGuru

Do centra nového komunikačního konceptu postavila Modrá pyramida své finanční poradce.

Modrá pyramida přichází s novým komunikačním konceptem „Od mala“, který staví na postavách finančních poradců. Cílem nové komunikační strategie, která vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou OgilvyOne, je podpořit vnímání poradců jako skutečných profesionálů. „Věříme, že budoucnost bankovního sektoru leží právě v lidském rozměru a důvěryhodnosti finančních rádců,“ myslí si David Formánek, generální ředitel Modré pyramidy.

Více než kdy dříve sází Modrá pyramida v této kampani na emoce. „Půjdeme na to přes situace z dětství našich poradců, kdy se začal projevovat jejich mimořádný talent. Ten v dospělosti využívají k tomu, aby pomohli svým klientům vytvořit domov jejich snů a ochránit jejich peníze,“ vysvětluje marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš.

Kampaň využívá 360° mediální mix. K vidění bude až do poloviny prosince v televizi, kde bude nasazen 45“ spot, na který navážou dva kratší 30“ spoty. Doplní je sponzorské vzkazy a injektáže u nejsledovanějších pořadů v prime-time na Primě, Nově a České televizi, například u seriálů Ohnivý kuře, Mordparta, Doktor Martin, Vraždy v kruhu, Já, Mattoni nebo u Show Jana Krause.

Kromě televize poběží kampaň také v tisku, rádiu, outdooru, na internetu a sociálních sítích. „V digitálním prostředí chceme představit značku i produkty inovativně a moderním způsobem především pomocí nestandardních formátů a videa. Bude připravena speciální mikrostránka a redesignované webové stránky,“ doplňuje Zdeněk Doboš.

Zatímco v televizi a tisku chce Modrá pyramida budovat úvodní povědomí o profesionalitě svých poradců, v rádiu a na internetu představuje šíři nabídky a chce vzbudit zájem o další informace. Venkovní reklama bude mít celorepublikové pokrytí. Mediální plánování a nákup médií zajišťuje agentura PHD.

Důraz na finanční poradce neklade Modrá pyramida poprvé. V loňském roce spustila s devíti ambasadory z řad skutečných finančních poradců kampaň Regina, která běžela na severu a východě České republiky. Jejich tváře se objevily na billboardech, v regionálním tisku a na internetu. V regionální kampani se zapojením skutečných poradců chce společnost pokračovat i letos.

-stk-