Slevomat chce videi zaujmout rodiny s dětmi

slevomat
Slevomat se snaží novým konceptem oslovit rodiny s dětmi. Do kampaně zapojuje i video návody.

Slevomat plánuje vytvořit komunitní online prostor pro rodiny. „Dosavadní prodeje napovídají, že jde o segment se zajímavým potenciálem. Už teď evidujeme, že služby a zboží zaměřené na rodiny nebo čistě na děti, ročně nakoupí v průměru 350 tisíc zákazníků,“ říká ředitelka firmy Marie Chytilová. V první fázi komunikace oslovuje Slevomat tento segment ve videích, následovat bude prostor ke vzájemnému sdílení zážitků, aktivit a akcí s dětmi.

Rodiny oslovuje hlavně na Facebooku

Portál začal před pár týdny prvními videi na téma zdravé vaření s dětmi. Ke spolupráci přizval také blogerku Báru (Máma v kuchyni.cz), která patří dlouhodobě mezi nejlepší české food blogerky.

„Jelikož rady o vaření rozdává dnes kdekdo, my jdeme netradiční formou přes méně známé potraviny a suroviny, které vedou mimo jiné ke zdravému stravování celé rodiny. Momentálně se recepty točí v rámci FB stránky Rodina a děti: co teď letí, ale v těchto dnech budou k dispozici i na YouTube kanálu Slevomatu v samostatném playlistu a současně v jednotlivých dealech,“ popisuje kampaň projekt manažerka pro sekci Rodina a děti Kateřina Lébrová.

Jak dále dodává, nezůstane však jen u receptů. Nedávno přinesl Slevomat také foto návody na tvoření s dětmi ve spolupráci s blogerkou Audinou (audina.cz). Momentálně probíhá komunikace i s dalšími známými blogerkami, se kterými chce portál točit hlavně videa.

„Slevomat už delší dobu používá vlastního specialistu na video obsah, který natáčí zábavná či edukační videa z výběru našich nabídek. Co se týče sekce Rodina a děti, tam jdeme formou videí s blogery i z toho důvodu, že bychom do budoucna rádi vytvořili ucelenou komunitu, která spolu bude spolupracovat a komunikovat. Tedy, že si samy rodiny či matky budou plánovat volné chvíle, dávat tipy, sdílet doporučení a podobně,“ dodává Kateřina Lébrová. Jak dále prozrazuje, další ze zvažovaných aktivit je kromě specializovaných nabídek pro rodinu například i kalendář akcí napříč celou republikou.

rodina-s-detmi

Blogeři jako známka autenticity a sdílení

Slevomat přitom s blogery nespolupracuje poprvé. „Historicky jsme spolupracovali s Fashion a Lifestyle bloggery, jako například Pavlína Jágrová, Shopaholic Nikol a další. Nárazově jsme spolupracovali s travelblogerkama – Pájuška na cestách a Itchy feet diary, a zkoušeli jsme i nějaké Instagram Blogerky třeba Jane on the Move. Co se spolupráce týče, tak jsme jim nechávali volnou ruku, mohly testovat a zkoušet zážitky i zboží, které jim připadalo zajímavé a ani jsme jim nijak nezasahovali do jejich výstupů, sázeli jsme na autentičnost,“ popisuje Michael Horký, CRM a marketing specialista Slevomatu.

V rámci konceptu Rodina s dětmi: co teď letí, vidí portál v této spolupráci řadu výhod. Kromě jiných například možnost aktivně do komunikace zapojit celou komunitu kolem vybraných blogerů. Cílem je i díky blogerům podpořit vzájemné sdílení tipů a nápadů mezi rodiči.

Slevové portály hledají nové zajímavé segmenty

Podle ředitelky Slevomatu portál postupně proměňuje a posouvá svůj koncept směrem ke zdroji inspirace. „Už dávno je pryč doba, kdy šlo jen o hromadné nakupování se slevou. Letos jsme postupně přidali sekce zaměřené na luxusní segment nebo právě na rodinu s dětmi a nadále posilujeme cestování. Zkrátka chceme, aby si u nás našel to své opravdu každý, včetně těch nejnáročnějších zákazníků,“ doplnila Marie Chytilová.

Tomu Slevomat přizpůsobil i svoji komunikaci. Jarní kampaň, která nese sdělení Ať se každý den počítá!, odstartovala novou éru Slevomatu. Slevomat změnil i svůj claim, který teď zní Cesta k zážitkům.

Autorka textu: Lenka Medvecová

Zařazeno v rubrice: Internet & Mobil, Marketing

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.