Magazín Elle si připomíná 25. výročí na českém trhu

neděle, 28. dubna 2019, 08:15 Aktuality, Tisk MediaGuru

Lifestylový magazín por ženy Elle vyšel poprvé v české verzi v dubnu roku 1994.

Narozeninová obálka Elle - 25 let, zdroj: Burda International CZ

Narozeninová obálka Elle - 25 let, zdroj: Burda International CZ

Magazín Elle si v letošním dubnu připomíná 25. výročí od příchodu na český a slovenský trh. Poprvé se v českém prostředí objevil v roce 1994.

Měsíčníku se v loňském roce každý měsíc v průměru prodalo 31 010 výtisků , což byl téměř stejný výsledek jako o rok dříve. „Mezi mezinárodními edicemi titulů pro ženy je Elle v Čechách a na Slovensku nejčtenějším titulem. Každý měsíc si tištěnou nebo online verzi časopisu přečte 132 tisíc čtenářek a nás těší, že je náš časopis zajímá dlouhodobě a že mu zůstávají loajální i předplatitelé, kterých je téměř 4 500,” uvedla Petra Fundová, generální ředitelka mediálního domu Burda International CZ, který vydávání časopisu na tuzemském trhu zajišťuje.

V posledních několika letech se aktivity Elle rozšířily i do dalších oblastí. Jde například o Elle Beauty Lounge pořádanou v rámci Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech nebo o nákupní akci Elle Shopping Fever.

V loňském roce přišla Elle s novým konceptem osobní komunikace Elle Beauty Club. Jde o uzavřenou skupinu, jejíž členové mají přístup k vybranému obsahu z oblasti krásy a kosmetiky. Obsah je aktualizován na týdenní bázi a obsahuje videa, tipy a návody. Obsah tvoří český tým Elle. Projekt byl uveden v květnu 2018 společně s firmou L’Oreal a v současné době má klub už více než osm tisíc členů.

Česká Elle je součástí mezinárodní sítě časopis vychází ve 45 zemích. Měsíčně se prodá více než 6,5 milionů výtisků a Elle si ve světě přečte 21 milionů čtenářů. 45 verzí webových stránek Elle za měsíc navštíví více než 100 milionů unikátních uživatelů. 

-mav-