Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Češi do 35 let mění své pitné návyky, častěji sahají po nealkoholických variantách a rychle rostoucí oblibě se těší hotové míchané nápoje v plechovce. Ukazuje to výzkum Ipsos pro Palírnu U Zeleného stromu.
Nový bezplatný kanál Dyn Sport Mix zahájil vysílání a nabízí živé přenosy, sestřihy, re‑live a magazíny z pěti sportů: házené, basketbalu, volejbalu, stolního tenisu a pozemního hokeje. Kanál je dostupný v HD rozlišení na satelitu Astra 19,2.
O tom, jak se české firmy posouvají v práci se značkou zaměstnavatele, proč je autenticita silnější než slogany a jakou roli hrají ESOPy či žebříčky Fast 50 a Best Managed Companies, mluví Kateřina Novotná z Deloitte.
Seznam.cz po pěti letech znovu oživí značku Lidé. Nová sociální síť, která bude stavět na existujících profilech a diskusích uživatelů, má být spuštěna v říjnu 2025.
Streamovací služba Plex rozšířila svou bezplatnou nabídku o tematický kanál Sports Illustrated TV a o stanici věnovanou klasické americké televizní tvorbě Dicck Van Dyke. Diváci tak mají k dispozici další obsah dostupný bez předplatného.
Rada České televize schválila znění Memoranda o veřejné službě, které vymezuje činnost České televize do roku 2030. v systému duálního vysílání. Dokument vyžaduje novelizace zákona o České televizi.
Zástupci platformy představili na akci Made On YouTube 2025 i několik nových formátů na poli reklamy. Významnou roli sehraje i umělá inteligence a její zapojení do dabování videí.
O tom, jak se české firmy posouvají v práci se značkou zaměstnavatele, proč je autenticita silnější než slogany a jakou roli hrají ESOPy či žebříčky Fast 50 a Best Managed Companies, mluví Kateřina Novotná z Deloitte.
Seznam.cz po pěti letech znovu oživí značku Lidé. Nová sociální síť, která bude stavět na existujících profilech a diskusích uživatelů, má být spuštěna v říjnu 2025.
Zástupci platformy představili na akci Made On YouTube 2025 i několik nových formátů na poli reklamy. Významnou roli sehraje i umělá inteligence a její zapojení do dabování videí.
Téměř polovina posluchačů chce, aby Český rozhlas i nadále nabízel široké spektrum programů, přes 80 % zdůrazňuje význam digitálních služeb, vyplynulo z veřejné ankety ČRo. Ten chce výsledky zohlednit i v přípravě Memoranda o veřejné službě.
Evropský mediální trh roste díky streamingu, online reklamě a novým modelům distribuce. Ziskovost mediálních firem však klesá a stále větší část trhu ovládají americké platformy, vyplývá z ročenky Media Industry Outlook.
První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.
Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč. Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále reklama v televizním vysílání.
Telly plánuje spustit v následujících měsících vlastní tematické kanály, podobně jako například Vodafone, a v první polovině roku 2026 představí i vlastní videotéku. Operátor odhalil své další směřování novinářům na čtvrtečním setkání.