Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Téměř sedm desítek nových lidí přijme a 750 milionů korun investuje během čtyř let společnost Vodafone Czech Republic do oblasti ICT a managovaných služeb.
Vojtěch Vavrek nově řídí obchodní část sociálních médií skupiny Óčko.
Evropský sbor pro ochranu osobních údajů dospěl k závěru, že nabízet placené služby jako jedinou alternativu služeb zahrnujících zpracovávání osobních údajů k reklamním účelům není správnou cestou.
Jen 4 % Čechů ví, co znamená zkratka ESG. Dvě třetiny se ale považují za udržitelné nebo etické spotřebitele.
Zpravodajský portál iDnes.cz mění po několika letech svou podobu. V první fázi prošla změnou domovská stránka iDnes.cz a její hlavní části.
Výdaje do online reklamy loni dosáhly téměř 60 miliard korun a meziročně vzrostly o 5 %, oznámilo profesní sdružení SPIR na základě výzkumu reklamních investic. Odhad vývoje pro rok 2024 ale neposkytlo kvůli změnám na trhu.
Populární videoserver představil několik funkcí, které mají z YouTube udělat ještě efektivnější prodejní kanál. Podobné ambice má i TikTok.
Jiří Janoušek zjišťoval, proč je většina schůzek neefektivních. Řešení, jak si s tím poradit, představí na letošní konferenci WebExpo.
Celých 94 % předplatitelů podcastů podporuje jednoho tvůrce, zůstávají u něj v průměru 10 měsíců, vyplývá z dat Forendors.
Kabelová a internetová platforma Vodafone TV si v březnu připomněla čtyři roky od svého vzniku. Operátor předpokládá, že kabelové vysílání minimálně ještě stejnou dobu zachová, říká marketingový ředitel Milan Raška.