Další nové články

Oktopus drží pozici vítězného pořadu pondělního dne

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a zároveň celého dne zůstává s 1,25 mil. diváků seriál Oktopus.

úterý 28. října 2025

Form Factory ukazuje kampaní různé důvody k návštěvě fitness

V nové kampani chce Form Factory ukázat, že každý má svůj vlastní důvody, proč si zajít do fitness centra.

úterý 28. října 2025

Lokni zjednodušuje své tarify a zlevňuje

Český start-up zaměřený na pitnou filtrovanou vodu ve veřejném prostoru, se rozhodl zlevnit své prémiové tarify.

pondělí 27. října 2025

Značka Fjällräven spustila novou kampaň Dlouhá cesta

Fjällräven staví na filozofii, že skutečná udržitelnost nespočívá jen ve výběru recyklovaných materiálů, ale především v produktech, které vydrží desetiletí používání.

pondělí 27. října 2025

WPP otevírá marketérům svůj AI nástroj Open Pro

Platforma má být vhodná pro velké značky i pro menší podniky a startupy, které získají přímý přístup k nástrojům a know-how WPP.

pondělí 27. října 2025

Česká televize natáčí třetí řadu minisérie Docent

Třetí řada minisérie Docent se má na obrazovkách České televize objevit na podzim 2026.

pondělí 27. října 2025

Případ Roubal byl znovu večerní nedělní jedničkou

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 zůstává i po druhém odvysílání Případ Roubal. Následoval seriál Ratolesti. Ve skupině 15-54 mají nejvyšší sledovanost Zrádci.

pondělí 27. října 2025

Kulina si v kampani s čepicí „posvítila na kvalitu"

Kulina ve své nové reklamní kampani využívá slogan „Posvítili jsme si na kvalitu“.

pondělí 27. října 2025

ANO trvá na zrušení poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas

Zástupci stran vyjednávajících o nové vládě připouštějí, že opuštění financování médií veřejné služby z televizních a rozhlasových poplatků je reálné. Může být nahrazeno financováním ze státního rozpočtu.

neděle 26. října 2025

Zázraky přírody se staly pořadem sobotního dne

Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dny byly v divácké skupině 15+ Zázraky přírody. Večer následoval seriál Mladá krev a poté Možné je všechno!. Ten byl zároveň nejsledovanější v 15-54.

neděle 26. října 2025

Růst streamovacího byznysu táhne zdražování

Tlak na zdražování služeb streamingový platforem bude pravděpodobně dál přetrvávat, odhaduje Erika Luzsicza.

neděle 26. října 2025

SodaStream kampaní vybízí zákazníky k výrobě Pepsi

V nové globální kampani chce SodaStream motivovat zákazníky, aby si pomocí výrobníku připravili Pepsi doma. 

neděle 26. října 2025

Farma Vojty Kotka odstartovala jako vítěz pátečního večera

Jedničkou pátečního večera po 20:00 se stal úvodní díl pořadu Farma Vojty Kotka. Dosáhl nejvyšší sledovanosti ve všech hlavních diváckých skupinách. Následovala Všechnopárty a závěr seriálu Příliš mnoho lásky.

sobota 25. října 2025

Better pracuje pro Ples jako Brno, DRFG či CZ.NIC

Agentura Better má nové klienty, mezi něž patří například Ples jako Brno, DRFG Investment Group či CZ.NIC.

sobota 25. října 2025

Z Golden Drum si cenu veze VML, McCann a Zaraguza

Mezinárodní festival Golden Drum vyhlásil vítěze své soutěže. Zlato získala agentura VML, stříbro McCann a bronz Zaraguza.

pátek 24. října 2025

Další nové články

ANO trvá na zrušení poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas

Zástupci stran vyjednávajících o nové vládě připouštějí, že opuštění financování médií veřejné služby z televizních a rozhlasových poplatků je reálné. Může být nahrazeno financováním ze státního rozpočtu.

neděle 26. října 2025

Růst streamovacího byznysu táhne zdražování

Tlak na zdražování služeb streamingový platforem bude pravděpodobně dál přetrvávat, odhaduje Erika Luzsicza.

neděle 26. října 2025

Farma Vojty Kotka odstartovala jako vítěz pátečního večera

Jedničkou pátečního večera po 20:00 se stal úvodní díl pořadu Farma Vojty Kotka. Dosáhl nejvyšší sledovanosti ve všech hlavních diváckých skupinách. Následovala Všechnopárty a závěr seriálu Příliš mnoho lásky.

sobota 25. října 2025

Z Golden Drum si cenu veze VML, McCann a Zaraguza

Mezinárodní festival Golden Drum vyhlásil vítěze své soutěže. Zlato získala agentura VML, stříbro McCann a bronz Zaraguza.

pátek 24. října 2025

Značkám jen výrazné barvy a logo k mentální dostupnosti nestačí

„Úspěch značky leží v kombinaci ‚me codes‘ a ‚need codes‘,“ říká Jiří Boudal, CEO Behavia.

pátek 24. října 2025

Ceny televizní reklamy pro 2026 zvýší i Atmedia, v průměru o 10 %

Obchodní zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo obchodní politiku pro rok 2026.

čtvrtek 23. října 2025

ČT o Vánocích: Záhada strašidelného zámku, Máma či Stardance Tour

Premiérovou štědrovečerní pohádkou České televize bude letos pohádka Záhada strašidelného zámku. ČT představila svůj vánoční a novoroční program.

čtvrtek 23. října 2025

Canal+, majitel Skylinku, chce utlumovat satelitní televizi

Francouzská skupina Canal+ ve svých aktuálních hospodářských výsledcích za prvních devět měsíců letošního roku naznačuje své další směřování i případné plány se značkou Skylink.

čtvrtek 23. října 2025

Studie: AI asistenti zkreslují zprávy téměř v polovině případů

Až 45 % odpovědí AI asistentů obsahovalo závažné chyby ve výstupech při práci s informacemi z oblasti zpravodajství. Uvádí to studie EBU a BBC.

středa 22. října 2025

TV Barrandov oživila tržby, ale zůstává ztrátová. Insolvenční správce varuje

Televize Barrandov zůstává i přes oživení tržeb ve ztrátě. Insolvenční správce varuje, že pokud hospodaření televize nebude do konce roku vyvážené a nepodaří se zajistit externí financování, může být ohroženo budoucí fungování televize.

středa 22. října 2025

Necílila na Japonce, ale získala je. Filharmonie ukazuje sílu brandu

Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.

úterý 21. října 2025

Skupina Fidurock strategicky rozšiřuje marketingové oddělení

Centralizace marketingu a rozšíření interního týmu je podle Davida Nguyena, vedoucího marketingu společnosti Fidurock, klíčem k úspěšné komunikaci.

úterý 21. října 2025

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

Obchodní ředitel zastupitelství Media Club Jan Čadek zdůvodňuje dvouciferné zvýšení cen televizní reklamy pro rok 2026 a popisuje vývoj na reklamním trhu i záměry Media Clubu.

pondělí 20. října 2025

Signal Festival i letos přinesl partnerské instalace

Na Signal Festivalu se kromě umělců prezentují opět i partneři. Svou instalaci má tento rok Allegro, Glo, Sazka ze skupiny Allwyn nebo Mercedes-Benz.

neděle 19. října 2025

TV Nova zvýší pro rok 2026 ceny televizní reklamy o 16 procent

Skupina Nova zvýší i pro příští rok ceny televizní reklamy dvouciferně. Souhrnné navýšení při započtení všech změn v ceníku představuje 16 %.

pátek 17. října 2025

Binet a Davis: Marketéři sledují ROI, ale velikost rozpočtu je důležitější

Větší rozpočty mají osmkrát větší vliv na efektivitu než zaměření se na návratnost investic kampaní (ROI). Ukazuje to nový výzkum IPA, za nimž stojí Les Binet a Will Davis.

pátek 17. října 2025

OKTV přerušila na několik dnů pozemní TV vysílání, plánuje návrat

Ve čtvrtek 16. října došlo v celoplošném DVB-T2 multiplexu 24 společnosti Digital Broadcasting k přerušení vysílání stanice OKTV. Výpadek by měl tentokrát trvat řádově dny. Stanice pokračuje na internetu.

čtvrtek 16. října 2025

Google upravuje podobu sponzorovaných odkazů, lze je skrýt

U části zadavatelů reklamy nejspíš změny vyvolají otázky, nakolik ovlivní efektivitu jejich inzerce.

čtvrtek 16. října 2025

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

Značky, které Češi považují za jim blízké, se ve srovnání s loňskem téměř nezměnily. Na nejvyšší příčce zůstává Lidl, ukazuje aktualizovaný průzkum agentury Ipsos.

středa 15. října 2025

Marketing je dnes plný dat, ale pořád je o emocích, nápadech a odvaze

Dnes může kampaň vytvořit prakticky kdokoliv, rozdíl je jen v kvalitě, myslí si Petra Jankovičová, prezidentka AKA a šéfka agentury Triad Prague. 

středa 15. října 2025