Další nové články

Sociální sítě Staropramenu, Coolu a Ostravaru spravuje AMI Digital

Komunikaci značek Staropramen, Cool a Ostravar na sociálních sítích má nově na starosti AMI Digital.

středa 3. března 2021

Prima žádá od operátorů vyšší ceny a zákaz přetáčení reklam

Televizní skupina Prima žádá od operátorů vyšší poplatky za šíření svých stanic a také zastavení možnosti přetáčení reklam, píše Juraj Koiš.

středa 3. března 2021

Slunečná stále lídrem v úterý večer s 1,37 mil. diváků

Seriál Slunečná zůstává s odstupem nejsledovanějším úterním večerním pořadem po 20:00, další díl zhlédlo 1,37 mil. diváků starších 15 let.

středa 3. března 2021

Průzkum: Dezinformacím o covidu věří 40 % online populace

Zhruba 40 % české internetové populace věří fámám a konspiracím o pandemii koronaviru. Vyplývá to z průzkumu STEM.

středa 3. března 2021

ČT od středy vrací pořad UčíTelka, vysílá ho na ČT:D

Česká televize zařazuje od středy do vysílání vzdělávací pořad UčíTelka, Látka určena je pro žáky 1. a 2. tříd ZŠ, vysílat se bude na stanici ČT:D.

středa 3. března 2021

Rock Radio vstoupilo do Prahy, nahradilo Oldies

Media Bohemia uvedla na pražský rádiový trh Rock Radio. Oldies Radio se přesunulo na internet.

úterý 2. března 2021

Mattoni 1873 bude dále marketingově podporovat zálohování

Zálohování je již dva roky tématem některých kampaní společnosti Mattoni 1873. A podle slov jejího generálního ředitele tomu tak bude i nadále.

úterý 2. března 2021

Alibaba: Expandovat chceme i se službami a zábavou

Čínská Alibaba se chystá rozšířit svou nabídku služeb i zábavy na další trhy.

úterý 2. března 2021

HBO Go nabídne v dubnu všechny řady seriálu Přátelé

Všechny řady a díly seriálu Přátelé najednou budou k dispozici od 15. dubna na HBO Go.

úterý 2. března 2021

Sociální sítě Středočeského kraje spravuje Petr Kukal

Petr Kukal nastoupil na pozici správce sociálních sítí Středočeského kraje.

úterý 2. března 2021

Rohlik Group získala pět miliard Kč, bude expandovat

On-line prodejce potravin Rohlik Group získal od investorů 190 milionů eur (asi pět miliard Kč).

úterý 2. března 2021

Závěr seriálu Hlava Medúzy sledovalo 1,4 mil. diváků

Závěrečný díl seriálu Hlava Medúzy sledovalo 1,4 mil. diváků (15+), byl to nejlepší výsledek po 20:00. Nad milionovou hranici se dostal i seriál Specialisté.

úterý 2. března 2021

Aktualizovaná mapa vlastníků slovenských médií

Přinášíme aktualizovaný přehled vlastníků slovenských médií. Aktualizace je platná k 15. únoru 2021.

úterý 2. března 2021

Brněnská Fléda rekapituluje kampaní pandemický rok

Brněnský klub Fléda si kampaní připomíná pandemický rok v hudebním byznysu. Zároveň chce veřejnost naladit na lepší vyhlídky.

úterý 2. března 2021

Alza představila nový kreativní koncept z budoucnosti

Alza uvádí novou kampaň ve futuristickém stylu. Chce tak přiblížit inovace firmy a její vizi „Objednání myšlenkou, doručení teleportem“.

pondělí 1. března 2021

CNN Prima News se v neděli díky Partii dostala na 1,5 %

Účast prezidenta a premiéra v nedělním pořadu Partie Terezie Tománkové pomohla stanici CNN Prima News zatím k jejímu dosavadnímu nejlepšímu výsledku.

pondělí 1. března 2021

Další nové články

Prima žádá od operátorů vyšší ceny a zákaz přetáčení reklam

Televizní skupina Prima žádá od operátorů vyšší poplatky za šíření svých stanic a také zastavení možnosti přetáčení reklam, píše Juraj Koiš.

středa 3. března 2021

Průzkum: Dezinformacím o covidu věří 40 % online populace

Zhruba 40 % české internetové populace věří fámám a konspiracím o pandemii koronaviru. Vyplývá to z průzkumu STEM.

středa 3. března 2021

Alibaba: Expandovat chceme i se službami a zábavou

Čínská Alibaba se chystá rozšířit svou nabídku služeb i zábavy na další trhy.

úterý 2. března 2021

Aktualizovaná mapa vlastníků slovenských médií

Přinášíme aktualizovaný přehled vlastníků slovenských médií. Aktualizace je platná k 15. únoru 2021.

úterý 2. března 2021

Alza představila nový kreativní koncept z budoucnosti

Alza uvádí novou kampaň ve futuristickém stylu. Chce tak přiblížit inovace firmy a její vizi „Objednání myšlenkou, doručení teleportem“.

pondělí 1. března 2021

Adform: V konci cookies třetích stran vidíme příležitost

O změnách, které čekají digitální reklamu, jsme mluvili se zástupci společnosti Adform. Letos si připomíná 10 let na trhu.

pondělí 1. března 2021

Hospodářské noviny upravily design, změnit se má i web

Hospodářské noviny vycházejí od pondělí v novém designu. Další změny mají následovat.

pondělí 1. března 2021

NielsenIQ: Pandemie přeje rozvoji privátních značek

Privátní značky rostly v loňském pandemickém roce o poznání rychleji než značkové výrobky.

pondělí 1. března 2021

Twitter představil svůj model předplatného

Mikroblogovací platforma potvrdila, že to myslí s hledáním nových zdrojů příjmů vážně. Z řady možností sáhne k placení za exkluzivní obsah.

neděle 28. února 2021

Nulisec: Devadesát procent zákazníků tvoří české firmy

Nulisec je online velkoobchodní tržiště. Začínalo s digitalizací prodejců v tržnici Sapa. „Ti přes nás už spíše jen nakupují a většinu tvoří čeští prodejci a nakupující,“ říká Lukáš Pham, jeden ze zakladatelů.

sobota 27. února 2021

Efektivitu rádiové reklamy posiluje zapojení online médií

Rádio v průměru denně osloví 70 % Evropanů. Díky rozšiřování digitálních audio online platforem se může zvyšovat efektivita rádiové reklamy.

pátek 26. února 2021

Česká online tržiště umožňují prodejcům zahraniční expanzi

Prodej přes online tržiště v uplynulém roce na českém trhu rychle rostl. Pro české prodejce se stal i cestou na zahraniční trhy.

pátek 26. února 2021

ViacomCBS spustí streamingovou službu Paramount+

Od 4. března zahájí další nová streamingová platforma. Pod názvem Paramount+ ji uvede společnost ViacomCBS.

čtvrtek 25. února 2021

Co má značka dělat, aby její symboly fungovaly?

Druhá část textu společnosti Behavio Labs o symbolech značek se zaměřuje na to, jak by měly značky symboly do své komunikace zakomponovat.

čtvrtek 25. února 2021

Ředitelem Fuse je Pavel Homolka, přišel z Red Bullu

Fuse, specializující se na obsahový marketing, nově řídí Pavel Homolka.

čtvrtek 25. února 2021

TV sledovanost loni rostla ve všech zemích střední Evropy

Nejdelší dobu před televizní obrazovkou tráví z diváků střední Evropy Maďaři, nejvíc se sledovanost loni zvýšila v Česku a na Slovensku.

čtvrtek 25. února 2021

Becherovka: Poukazovat na setkávání v době pandemie nevadí

Místo sbližování v párech nyní mluvíme více komunitně, říká v rozhovoru o novém komunikačním konceptu manažer značky Becherovka Jakub Loos.

středa 24. února 2021

Výrobci hraček nahrazují plastové obaly papírem

Výrobci hraček mění své obaly za ekologičtější. Firmy Lego, Zapf Creation nebo třeba Kovap se rozhodly balit hračky místo plastu do papíru.

středa 24. února 2021

Jakub Petřina opustí Air Bank, míří do Rohlíku

Marketingový ředitel Air Bank Jakub Petřina svoji pozici v letošním březnu opustí.

úterý 23. února 2021

TV reklama se propojuje s e-shopy pomocí nového formátu

Nový formát televizní reklamy, který propojuje televizní obrazovku přímo s e-shopem, otestovala už i dceřiná televize skupiny ProSiebenSat1.

úterý 23. února 2021