Další nové články

Sobotní večer pro Dvojku na zabití a Zázraky přírody

Nejsledovanějším pořadem v sobotu po 20:00 se stal seriál Dvojka na zabití (882 tis.) s těsným náskokem před Zázraky přírody (877 tisíc, 15+).

neděle 26. září 2021

Vítězem festivalu Serial Killer je seriál Rodina, chce ho i ČT

Letošním vítězem čtvrtého ročníku televizního festivalu Serial Killer se stal srbský seriál Rodina. Popisuje život Slobodana Miloševiće pár dnů před zadržením.

neděle 26. září 2021

Osada pořadem pátečního večera téměř s milionem diváků

Seriál Osada zůstává nejsledovanějším pořadem v pátek po 20. hodině, další díl sledovalo necelý milion diváků (976 tisíc, 15+).

sobota 25. září 2021

Semtex natočil s raperem Konexem hudební video

Semtex se spojil se slovenským raperem a producentem Konexem, s nímž hledal talentované beatmakery.

sobota 25. září 2021

Humanic uvádí novou identitu, do Česka přivádí symbol „Franz“

Prodejce obuvi Humanic se rozhodl pro novou identitu své značky. Symbol z domovského Rakouska rozšiřuje i do dalších zemí včetně Česka.

pátek 24. září 2021

Rekonstrukce státu spustila kampaň „Volte hypervýhodně“

V rámci kampaně doručí dva miliony letáků do schránek obyvatel. Voličům chce ukázat, jak se politici staví k boji proti korupci.

pátek 24. září 2021

Facebook má problémy s měřením konverzí

Na sociální síť dopadají změny, které zavedl Apple v iOS 14. Jeho uživatelé musejí dávat explicitní souhlas se sběrem dat pro cílení reklamy.

pátek 24. září 2021

Skupina COOP otestuje provoz prodejny bez personálu

Skupina COOP testuje prodejny bez personálu. Pilotní provoz by měl začít příští rok. Cílem je zlepšení obslužnosti venkova.

pátek 24. září 2021

Slunečná se drží nad milionem i ve čtvrtek večer

Seriál Slunečná se ve čtvrtek po 20:00 stal nejsledovanějším pořadem v divácké skupině starší 15 let, sledovalo ho více než milion diváků (1,09 mil.). V kategorii 15-54 dosáhl nejvyšší sledovanosti seriál Pan Profesor.

pátek 24. září 2021

Pop-up formáty přibývají, vyrostly jako post-covidový trend

Pop-up prodejny se nyní objevují stále častěji. Více než na prodej ale lákají zákazníky na emoce a zážitek. Firmy si zde testují své produkty nebo získávají zpětnou vazbu.

pátek 24. září 2021

Vasky představí 360° kampaň i spolupráci s Preciosou

Značka Vasky ukazuje v kampani, že ševcovina je jako orchestr. Zároveň připravuje spolupráci s Preciosou.

pátek 24. září 2021

V centru Prahy otevřel Goodlok, nabízí nealko drinky

Nově otevřený podnik má v nabídce především čerstvé ovocné a zeleninové šťávy nebo fermentované nápoje.

pátek 24. září 2021

Soud poslal vydavatelství Mladá fronta opět do konkurzu

Krajský soud v Českých Budějovicích ve čtvrtek opět prohlásil konkurz na vydavatelství Mladá fronta.

čtvrtek 23. září 2021

Kreativní agenturou Pivovaru Krušovice je Saatchi & Saatchi

Pivovar Krušovice si ve výběrovém řízení na kreativní agenturu vybral Saatchi & Saatchi.

čtvrtek 23. září 2021

Atmedia: Za placenou TV Češi v průměru utratí 354 Kč měsíčně

Lidé, kteří platí za televizní vysílání, do něj v průměru investují 354 Kč měsíčně, vyplývá z indexu společnosti Atmedia.

čtvrtek 23. září 2021

Mastercard Obchodník roku: kategorii inovace vyhrál COOP

Skupina COOP zvítězila v kategorii Inovace roku – nová realita obchodu v soutěži Mastercard Obchodník roku. Zodpovědným obchodníkem se stal Kaufland.

čtvrtek 23. září 2021

Zájem o televizní reklamu překračuje očekávání

Silná poptávka přichází od zadavatelů ze segmentu e-commerce, retailu i výrobců potravin a nápojů. O televizní reklamu je vysoký zájem, potvrzuje generální ředitel televizní skupiny Nova Jan Vlček.

čtvrtek 23. září 2021

Další nové články

Facebook má problémy s měřením konverzí

Na sociální síť dopadají změny, které zavedl Apple v iOS 14. Jeho uživatelé musejí dávat explicitní souhlas se sběrem dat pro cílení reklamy.

pátek 24. září 2021

Pop-up formáty přibývají, vyrostly jako post-covidový trend

Pop-up prodejny se nyní objevují stále častěji. Více než na prodej ale lákají zákazníky na emoce a zážitek. Firmy si zde testují své produkty nebo získávají zpětnou vazbu.

pátek 24. září 2021

Soud poslal vydavatelství Mladá fronta opět do konkurzu

Krajský soud v Českých Budějovicích ve čtvrtek opět prohlásil konkurz na vydavatelství Mladá fronta.

čtvrtek 23. září 2021

Zájem o televizní reklamu překračuje očekávání

Silná poptávka přichází od zadavatelů ze segmentu e-commerce, retailu i výrobců potravin a nápojů. O televizní reklamu je vysoký zájem, potvrzuje generální ředitel televizní skupiny Nova Jan Vlček.

čtvrtek 23. září 2021

Digimedia: Pozemní televizi hrozí po roce 2030 redukce

Pozemní terestrické vysílání by mohlo po roce 2030 ztratit pásmo 600 MHz, nevyloučila konference Digimedia.

čtvrtek 23. září 2021

Sledovanost TV přes internet v Česku roste, je druhá po terestrice

Televizní signál prostřednictvím internetu v současnosti přijímá pětkrát více domácností než před pěti lety, zaznělo na středeční konferenci Digimedia.

středa 22. září 2021

Nova rozvíjí své HbbTV, zavedla lištu pro významné zprávy

TV Nova spustila novou funkcionalitu breaking news, díky které se diváci sledující lineární televizní vysílání prokliknou k dalším informacím.

úterý 21. září 2021

Televizní předvolební debaty vstupují do závěrečné fáze

S blížícím se termínem sněmovních parlamentních voleb zintenzivňuje také přítomnost politiků v různých debatách na televizních obrazovkách.

úterý 21. září 2021

Reklamní investice v médiích zůstaly i v srpnu nad úrovní z loňska

Objem monitorovaných reklamních investic v médiích za prvních osm měsíců letošního roku zůstává stále nad úrovní loňského srovnatelného období, ukazují data Nielsen Admosphere.

úterý 21. září 2021

Analýza: Tituly Mafry se méně věnují sporným kauzám premiéra Babiše

Média ze skupiny Mafra píšou o premiérovi stejně často a se stejným vyzněním jako jiné tituly, ale méně se věnují jeho sporným kauzám, zjistila analýza Newton Media.

pondělí 20. září 2021

Diskont Action chce po roce v Česku otevírat další prodejny

Diskontní řetězec Action chce mít v blízké budoucnosti více než dvacet prodejen na českém trhu, nastiňuje generální ředitelka pro český trh Monique Groeneveld.

pondělí 20. září 2021

Televize Seznam roste v prodeji reklamy, prostor má téměř zaplněn

Televize Seznam má téměř stoprocentně vyprodaný svůj reklamní prostor a plánuje ještě více prodávat na GRP, přibližuje Kamil Veselý.

pondělí 20. září 2021

Facebook měl bagatelizovat dopady na psychiku uživatelů

Facebook podle zjištění WSJ bagatelizoval, jak nastavení jeho služeb škodí psychice adolescentních uživatelů.

neděle 19. září 2021

Předvídejte a buďte připraveni na změny chování zákazníků

Nestropujte kampaně, nemějte klapky na očích a aktivně sledujte dění ve vašem oboru, doporučuje Marek Slavíček z H1.cz.

sobota 18. září 2021

Zvyšující se inflace prodraží i mediální služby

Růst inflace, která v českém prostředí v současnosti dosahuje nejvyšších hodnot za posledních více než deset let, se odrazí i na cenách mediálních služeb.

pátek 17. září 2021

Seznam pro hodnocení titulků v Newsfeedu využívá neuronové sítě

Proud článků na domovské stránce Seznamu přivádí denně na partnerské weby milionové návštěvy. Seznam.cz zároveň pracuje na automatizaci řazení článků do feedu a využívá neuronové sítě v boji proti clickbaitu.

čtvrtek 16. září 2021

CNC založila firmu pro video a spustí web pro generaci Z

Czech News Center sdružila své video aktivity pod jednu společnost a připravila nové projekty, kterými cílí na mladou generaci. Jde o web HeyFomo.cz a herní aplikaci Kvízuj.

čtvrtek 16. září 2021

Poptávka po TV enormně roste, ceny se zvýší o víc než 10 %

Míra inflace televizní reklamy bude startovat na 10 % a nelze vyloučit ani pokoření hranice 15 %.

středa 15. září 2021