Další nové články

Lidl ve vánoční kampani rozvíjí koncept „To se vyplatí“

Lidl spouští mezinárodní vánoční kampaň s mottem „Úžasné věci se vyplatí každý den!“. 

pondělí 3. listopadu 2025

Penny se kampaní, „co má koule“, zaměřuje na mužské zdraví

Po loňské kampani, kdy se Penny zabývalo prevencí rakoviny prsou, se letos soustředí na mužské zdraví. 

pondělí 3. listopadu 2025

T-Mobile ve vánoční kampani vybízí ke kontaktu s blízkými

T-Mobile spouští svou vánoční kampaň, ve které připomíná sílu znovunavázaného spojení. Nejvíc tíží slova, která si necháváme pro sebe, ukazuje v letošním vánočním spotu.

pondělí 3. listopadu 2025

Nova Gold vysílá od 3. listopadu jako Nova Krimi

Stanice Nova Gold vysílá od pondělí 3. listopadu pod novým názvem Nova Krimi. Má také novou vizuální identitu a motto stanice.

pondělí 3. listopadu 2025

Případ Roubal znovu nedělním vítězem, u mladších Zrádci

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera se znovu stal Případ Roubal, který po 20:00 zvítězil v diváckých skupinách 15+ a 18-69. Ve skupině 15-54 ho těsně předběhli Zrádci.

pondělí 3. listopadu 2025

A 11 Group čelí insolvenci. Nový vlastník A 11 je propojen se Šlágrem

Společnost A 11 Group čelí insolvenci kvůli neuhrazeným závazkům přesahujícím šest milionů Kč. Zároveň má nového vlastníka, což platí i o firmě A 11 CE. Ta ovládá společnost, pod kterou patří držitel licence televize A 11.

pondělí 3. listopadu 2025

Converse a Coca-Cola kampaní propagují společnou kolekci

V rámci spolupráce představují Converse a Coca-Cola limitovanou edici Chuck 70. 

pondělí 3. listopadu 2025

Národní screeningové centrum spouští informační kampaň

Na podporu onkologických screeningových programů startuje Národní screeningové centrum kampaň „Ukaž rakovině záda“. 

pondělí 3. listopadu 2025

Na čelo sobotního večera se vrátil seriál Mladá krev

Seriál mladá krev se stal nejsledovanějším sobotním pořadem po 20:00 ve skupině 15+. Následoval přímý přenos z udílení divadelních cen Thálie. u mladších 15-54 byla nejsledovanější soutěž možné je všechno!.

neděle 2. listopadu 2025

Konec cookies? Trh se zklidnil, řešení se už využívají v praxi

S postupným koncem třetích stran cookies se česká i evropská média a inzerenti zaměřují na first-party data a deterministické ID, aby udrželi přesné cílení a měřitelnost kampaní, zaznělo na Adform summitu.

neděle 2. listopadu 2025

4camping chce kampaní nalákat ven i v nečase

Ve své podzimní kampani se 4camping zaměřuje na pobyt venku i v chladnějším období roku. 

neděle 2. listopadu 2025

ČEZ RunTour na Halloween vybízí k běhu jako o život

ČEZ RunTour připravil speciální halloweenskou kampaň, v níž propojuje svět hororů a běhu. 

neděle 2. listopadu 2025

Páteční večer pro Všechnopárty a Farmu Vojty Kotka

Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byla Všechnopárty. S menším odstupem následovala Farma Vojty Kotka, která se zároveň stala nejsledovanější ve skupině 15-54.

sobota 1. listopadu 2025

Technologie v retailu mají smysl, když pomáhají lidem

Technologie mají retailu pomáhat být osobnější, rychlejší a dostupnější, ale klíčovou roli stále hrají lidé, vyplynulo z konference Retail in Detail.

sobota 1. listopadu 2025

Albert v kampani nabízí Lego a nádobí Vivo Villeroy & Boch

Albert spouští novou věrnostní kampaň, v níž za nasbírané body nabídne se slevou stolní nádobí a příbory a také stavebnici. 

sobota 1. listopadu 2025

Steiner & Kovarik a Botas vytvořily limitovanou edici bot

Botas ve spolupráci s čokoládovnou Steiner & Kovařík uvedly limitovanou edici inspirovanou čokoládou z Bolívie. 

sobota 1. listopadu 2025

Vznikající vláda chce zrušit poplatky za ČT a ČRo, osobnosti jsou proti

Zrušení televizního a rozhlasového poplatku uvádí v programovém prohlášení, který poslala prezidentu republiky.

pátek 31. října 2025

Na český trh vstupují elektrokoloběžky Yume

Na český trh vstupuje značka Yume, výrobce elektrokoloběžek. Chce nabídnout alternativu k zavedeným značkám.

pátek 31. října 2025

Další nové články

A 11 Group čelí insolvenci. Nový vlastník A 11 je propojen se Šlágrem

Společnost A 11 Group čelí insolvenci kvůli neuhrazeným závazkům přesahujícím šest milionů Kč. Zároveň má nového vlastníka, což platí i o firmě A 11 CE. Ta ovládá společnost, pod kterou patří držitel licence televize A 11.

pondělí 3. listopadu 2025

Konec cookies? Trh se zklidnil, řešení se už využívají v praxi

S postupným koncem třetích stran cookies se česká i evropská média a inzerenti zaměřují na first-party data a deterministické ID, aby udrželi přesné cílení a měřitelnost kampaní, zaznělo na Adform summitu.

neděle 2. listopadu 2025

Technologie v retailu mají smysl, když pomáhají lidem

Technologie mají retailu pomáhat být osobnější, rychlejší a dostupnější, ale klíčovou roli stále hrají lidé, vyplynulo z konference Retail in Detail.

sobota 1. listopadu 2025

Vznikající vláda chce zrušit poplatky za ČT a ČRo, osobnosti jsou proti

Zrušení televizního a rozhlasového poplatku uvádí v programovém prohlášení, který poslala prezidentu republiky.

pátek 31. října 2025

Netflix chystá štěpení akcií, má mít i zájem o majitele HBO Max

Společnost si od toho slibuje, že její cenné papíry budou přístupnější pro její zaměstnance, kteří se účastní jejího opčního programu.

pátek 31. října 2025

Trh konferencí a eventů se vrátil k růstu, doznal ale proměn

Po letech pandemického útlumu se MICE segment zvedá a roste počet akcí i zahraničních poptávek. O proměnách trhu a nových trendech mluví Jan Šulc.

pátek 31. října 2025

Češi jsou na sociálních sítích denně, pociťují ale informační únavu

Dvě třetiny české populace používají sociální média denně. Zároveň šest z deseti Čechů pociťují informační únavu, zjistil výzkum CEDMO.

čtvrtek 30. října 2025

CNN Prima News zapojí svou první virtuální moderátorku Noru

CNN Prima News přichází s videopodcastem AI News, poprvé se v něm představí i virtuální moderátorka Nora.

čtvrtek 30. října 2025

HBO 2 a HBO 3 prošly zásadní distribuční změnou

Kolem společnosti Warner Bros. Discovery je v posledních dvou týdnech velmi živo. V rámci distribuce stanice HBO ale došlo k novince, která stojí za zmínku.

čtvrtek 30. října 2025

Strategický posun k reality show má TV Óčko přinést nové příjmy

Zásadním krokem televize Óčko je přeorientování programové nabídky, která má zajistit vyšší sledovanost i nové příjmy z prodeje reklamního času.

středa 29. října 2025

Real-time i zapojení digitálu. Měření ATO má svá specifika

Tuzemské měření televizní sledovanosti odpovídá mezinárodním standardům, potvrdil audit mezinárodní společnosti CESP. Jeho ředitel Olivier Daufresne v rozhovoru mluví o přínosnosti auditu i specifikách českého měření.

středa 29. října 2025

Spíše než body si věrnost mladých získávají trendy na TikToku

Zákaznická věrnost ke značkám se mění. Dnes nestačí být konzistentní, dnes je potřeba být trendy na sociálních sítích. 

úterý 28. října 2025

Sora 2 ukazuje budoucnost sociálních sítí s AI. Má ale rizika

Vstupujeme do doby, kdy můžeme mnohem jednodušeji podvrh vytvořit než pak dokázat jeho nepravdivost, píše Tadeáš Pepř z FleishmanHillard, který se ohlíží za vydáním druhé generace AI generátoru Sora.

pondělí 27. října 2025

ANO trvá na zrušení poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas

Zástupci stran vyjednávajících o nové vládě připouštějí, že opuštění financování médií veřejné služby z televizních a rozhlasových poplatků je reálné. Může být nahrazeno financováním ze státního rozpočtu.

neděle 26. října 2025

Růst streamovacího byznysu táhne zdražování

Tlak na zdražování služeb streamingový platforem bude pravděpodobně dál přetrvávat, odhaduje Erika Luzsicza.

neděle 26. října 2025

Farma Vojty Kotka odstartovala jako vítěz pátečního večera

Jedničkou pátečního večera po 20:00 se stal úvodní díl pořadu Farma Vojty Kotka. Dosáhl nejvyšší sledovanosti ve všech hlavních diváckých skupinách. Následovala Všechnopárty a závěr seriálu Příliš mnoho lásky.

sobota 25. října 2025

Z Golden Drum si cenu veze VML, McCann a Zaraguza

Mezinárodní festival Golden Drum vyhlásil vítěze své soutěže. Zlato získala agentura VML, stříbro McCann a bronz Zaraguza.

pátek 24. října 2025

Značkám jen výrazné barvy a logo k mentální dostupnosti nestačí

„Úspěch značky leží v kombinaci ‚me codes‘ a ‚need codes‘,“ říká Jiří Boudal, CEO Behavia.

pátek 24. října 2025

Ceny televizní reklamy pro 2026 zvýší i Atmedia, v průměru o 10 %

Obchodní zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo obchodní politiku pro rok 2026.

čtvrtek 23. října 2025

ČT o Vánocích: Záhada strašidelného zámku, Máma či Stardance Tour

Premiérovou štědrovečerní pohádkou České televize bude letos pohádka Záhada strašidelného zámku. ČT představila svůj vánoční a novoroční program.

čtvrtek 23. října 2025