Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byla i po druhém odvysílání minisérie Metoda Markovič: Hpjer. S náskokem zvítězila v divácké skupině 15+. Úvodní televizní díl druhé řady Zrádců byl trojkou večera, v mladší skupině 15-54 se ale dotáhl do blízkosti vedoucího pořadu.
Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč. Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále reklama v televizním vysílání.
První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.
Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč. Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále reklama v televizním vysílání.
Telly plánuje spustit v následujících měsících vlastní tematické kanály, podobně jako například Vodafone, a v první polovině roku 2026 představí i vlastní videotéku. Operátor odhalil své další směřování novinářům na čtvrtečním setkání.
Vstup platformy TN Live do služby Oneplay přinesl zlom pro její existenci. Po modernizaci studia i profesionalizaci samotného vysílání se pracuje na dalším vývoji, jehož výsledky Nova odhalí v následujících měsících.
Na letošní konferenci Brand Marketing přijede do Prahy odborník na marketingový leadership Thomas Barta. V rozhovoru s Janem Paterou mluví i o třech podobách odvahy v marketingu a o tom, jak se dívat na 4P v praxi.
Zahajuje nová platforma pro placený obsah tvůrců Komunita.com. Konkurovat chce HeroHero.
Novinář Vladimír Piskáček spouští nový projekt Vlny.cz, díky kterému získají předplatitelé za 149 Kč měsíčně přístup k několika videopodcastům. Jsou mezi nimi tvůrci podcastu Přepište dějiny, Nora Fridrichová nebo kouč Marian Jelínek.
Češi ve věku 45+ zůstávají věrní televizi a rádiu, ale zároveň stále častěji tráví čas online a na sociálních sítích. Pro marketéry to znamená oslovit cílovou skupinu, která není tak roztříštěná jako mladší generace, ale získat si její pozornost je náročnější. Jak na to, popisuje Petr Tomáš v závěrečném dílu seriálu o cílové skupině Čechů starších 45 let.
Deník N se vyrovnal s náročnějším ekonomickým obdobím posledních dvou let a díky růstu předplatitelů a zpoplatnění podcastů míří i letos ke kladnému výsledku.
Ačkoli Češi zůstávají vůči umělé inteligenci stále spíše skeptičtí, zájem o její nástroje neustále roste. Každý třetí Čech už zkusil ChatGPT, ale jen málokdo ví, kde se s AI denně setkává, vyplývá z výzkumu Ipsos.