Další nové články

V čele středečního večera Dobrodružství kriminalistiky a Výměna manželek

Nejsledovanějším pořadem středečního večera se stal u diváků starších 15 let seriál Dobrodružství kriminalistiky. U ostatních diváckých skupin bodovala Výměna manželek.

čtvrtek 29. července 2021

Gambrinus opět s Horváthem podporuje amatérský fotbal

Pavel Horváth se již druhým rokem stává tváří podpory pivní značky Gambrinus v oblasti amatérského fotbalu.

čtvrtek 29. července 2021

Komunikaci MOL na českém trhu povede Martin Pavlíček

Do vedení korporátní komunikace společnosti MOL Česká republika nastoupil Martin Pavlíček.

středa 28. července 2021

Tchibo si kampaní připomíná 30 let na českém trhu

Tchibo oslavuje kampaní i sérií speciálních akcí 30 let od vstupu na český trh.

středa 28. července 2021

Policie Modrava s 1,2 mil. diváků pořadem úterního večera i dne

Další díl seriálu Policie Modrava zhlédlo v úterý přes 1,2 mil. diváků starších 15 let, stal se tak nejsledovanějším pořadem večera i celého dne.

středa 28. července 2021

Nova a Markíza nasadí od září novou řadu SuperStar

Na obrazovky televizních skupin Nova a Markíza míří od září nová řada hudební reality show SuperStar.

středa 28. července 2021

CNC hledá šéfredaktora časopisu F.O.O.D.

Czech News Center vypsalo výběrové řízení na šéfredaktora či šéfredaktorku časopisu F.O.O.D.

středa 28. července 2021

Janek a Adria Gold daly na trh čokoládové zmrzliny

Moravská čokoládovna Janek začala spolupracovat s rodinnou zmrzlinářskou firmou Adria Gold na výrobě dvou variant čokoládových zmrzlin.

středa 28. července 2021

UGO s Biopekárnou Zemanka vyrábí sušenky ze zbytků

Značka UGO se spojila s Biopekárnou Zemanka a společně vytvořily sušenky z ovocných a zeleninových zbytků z výroby čerstvých šťáv.

úterý 27. července 2021

Bohemia Sekt: Lidé si oblíbili bublinky i v létě

Bohemia Sekt Ice se stal nejúspěšnější novinkou v historii firmy, během prvního roku uvedení na trh se prodalo přes milion lahví, říká marketingový ředitel Martin Fousek.

úterý 27. července 2021

Do tvorby obsahu loni nejvíce investovala Disney

Výdaje na tvorbu obsahu stále rostou. V loňském roce nejvíce investovaly společnosti Disney, Warner Media / Discovery a Netflix.

úterý 27. července 2021

Pondělní večer vyšel pro Kriminálku Anděl a Malého pitavala

Nejsledovanějšími pořady pondělního večera se staly seriály Kriminálka Anděl a Malý pitaval z velkého města. Divácky se během dne prosadily i výkony prvních českých medailistů.

úterý 27. července 2021

Rádia Media Clubu zdraží od září reklamu o 12 procent

Po čtrnácti letech se zastupitelství Media Club rozhodlo navýšit reklamní ceny v rádiích, která zastupuje.

úterý 27. července 2021

Další nové články

Nova a Markíza nasadí od září novou řadu SuperStar

Na obrazovky televizních skupin Nova a Markíza míří od září nová řada hudební reality show SuperStar.

středa 28. července 2021

Bohemia Sekt: Lidé si oblíbili bublinky i v létě

Bohemia Sekt Ice se stal nejúspěšnější novinkou v historii firmy, během prvního roku uvedení na trh se prodalo přes milion lahví, říká marketingový ředitel Martin Fousek.

úterý 27. července 2021

Do tvorby obsahu loni nejvíce investovala Disney

Výdaje na tvorbu obsahu stále rostou. V loňském roce nejvíce investovaly společnosti Disney, Warner Media / Discovery a Netflix.

úterý 27. července 2021

Rádia Media Clubu zdraží od září reklamu o 12 procent

Po čtrnácti letech se zastupitelství Media Club rozhodlo navýšit reklamní ceny v rádiích, která zastupuje.

úterý 27. července 2021

Čínská Citic prodala majoritu v Médee zpět Soukupovi

Prostřednictvím firmy Rainbow Wisdom Investments prodává Citic svůj nadpoloviční podíl mediální společnosti Médea. Martin Konrád z pozice CEO odchází.

pondělí 26. července 2021

Kofola: Snažíme se být víc součástí offline světa

Hledáme v marketingu nové cesty, a to bez závislosti na televizi, říká marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko Pavol Chalupka.

pondělí 26. července 2021

Economia loni snížila ztrátu, tržby ale klesly

Vydavatel Hospodářských novin v loňském roce snížil ztrátu z předchozích let, pandemie koronaviru se ale odrazila na nižších tržbách.

pondělí 26. července 2021

Značky mohou na TikToku sponzorovat virální obsah

Čínská sociální síť přišla s novinkou, která marketérům umožní snadno se svézt na popularitě už existujících příspěvků.

neděle 25. července 2021

Návrat do kamenných obchodů po covidu je ovlivněn věkem

Podle výzkumu společnosti Forrester hraje věk spotřebitelů zásadní roli při rozhodování, zda se zákazník vrátí zpátky do kamenných obchodů, nebo dá přednost online nakupování.

sobota 24. července 2021

Zisky a ztráty slovenských médií v roce 2020

Trh v prvním pandemickém roce klesal, slovenským médiím se ale dařilo zvyšovat zisky. Jedničkou zůstává Markíza-Slovakia.

pátek 23. července 2021

Olympijští partneři spustili kampaně, připraveny mají i aktivace

Letní olympiádu v Tokiu připomínají ve svých kampaní olympijští partneři. Během sportovního klání se zapojí i do Olympijských festivalů v Praze a Brně či do CzechTeam.tv.

pátek 23. července 2021

Nová kreativa zlepšila vnímání značky Datart

Delší práce na nové kreativě se Datartu vyplatily, celkem 42 % respondentů nyní uvádí, že zaznamenání nových reklam zlepšilo postoj ke značce.

čtvrtek 22. července 2021

YouTube oznámil start YouTube Shorts i v Česku

Sociální síť YouTube zpřístupnila svou službu krátkých videí nahrávaných pouze mobilním telefonem také českým uživatelům.

čtvrtek 22. července 2021

ČOV: Chceme oslovit i ty, co vnímají sport víc jako lifestyle

Český olympijský výbor připravil k letošní olympiádě nejen kampaň a Olympijské festivaly, ale i speciální televizní platformu, přibližuje marketingová ředitelka Petra Šubrtová.

čtvrtek 22. července 2021

Reklamní investice v médiích v prvním pololetí 2021 rostly

První pololetí 2021 přineslo podle monitoringu českým médiím z prodeje reklamy víc peněz než první pololetí loňského roku.

středa 21. července 2021

#HolkyzMarketingu: Chceme ukázat, že i u nás jsou husté holky

Pandemie, jež přesunula všechny aktivity online, pomohla skupině #HolkyzMarketingu ke zvýšení zásahu. Letos chce proškolit 10 tisíc členek.

středa 21. července 2021

Lineární TV se přesouvá k digitální, roste streaming

Hlavní zápas se podle prognózy agentury Nielsen povede především o celkový čas, který domácnosti sledováním televizní obrazovky tráví.

středa 21. července 2021

Lidovky.cz se mění a rozšiřují placený obsah

Plné spojení redakcí tištěných Lidových novin a webu Lidovky.cz je jednou ze změn, kterou tento zpravodajský web prochází. V novém se představí od 20. července.

úterý 20. července 2021

Olympiáda se blíží, s ní se objevuje i ambush marketing

Využívání olympijské symboliky i těmi, kdo nepatří mezi oficiální partnery, je nedílnou součástí každé olympiády.

úterý 20. července 2021

Nova natáčí show Souboj na talíři, opírá se o tváře MasterChef

Televize Nova natáčí novou kulinářskou roadshow Souboj na talíři. V pořadu se představí porotci reality show MasterChef Česko.

pondělí 19. července 2021