Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
na pozici nejsledovanějšího pořadu pondělního večera se po skončení seriálu Oktopus dostala Kriminálka Anděl s více než milionem diváků starších 15 let. Zvítězila ve všech hlavních diváckých skupinách.
Člen Rady ČT Pavel Matocha, který dlouhodobě kritizuje zpravodajství ČT, má zato, že dosáhl „dílčích úspěchů", protože některé tváře už z vysílání ČT zmizely. Jeho výroky odmítl šéfredaktor zpravodajství ČT Michal Kubal.
Do Týdeníku Echo a deníku Echo24 přichází politický komentátor a analytik Ondřej Leinert.
Major League Soccer (MLS) a Apple oznámily, že od roku 2026 budou všechny zápasy MLS dostupné ke streamování pro předplatitele Apple TV bez dodatečných nákladů. MLS sice doposud fungovala v rámci Apple TV, ale platilo pro ni samostatné předplatné.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 se v širší skupině 15+ staly oba reprízované díly seriálu Kriminálka Anděl. Následoval seriál Ratolesti. Ve skupině 15-54 zvítězil s odstupem finálový díl reality Zrádci, který byl zároveň dvojkou v 18-69.
Příjmy z tištěného portfolia mediální skupiny Mafra se loni snížily, naopak pokračoval růst internetového portfolia.
Příjmy z tištěného portfolia mediální skupiny Mafra se loni snížily, naopak pokračoval růst internetového portfolia.
Instagram, YouTube a X zkoušejí nechat uživatele silněji mluvit do toho, jaký obsah by chtěli vidět.
Služba Stingray na českém trhu kombinuje možnosti klasické lineární televize i FAST kanálů. Tento měsíc navíc oznámila akvizici služby TuneIn pro streamované audio, což ji umožňuje zasáhnout svého uživatele i mimo domácnost.
Jubilejní dvacátý ročník ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu zná své vítěze.
Změna lidského chování není otázkou intuice, ale precizní práce s motivací, schopnostmi a správným podnětem. Na Forum Media to připomněl Roger Hurni, který varoval, že umělá inteligence může být rychlým pomocníkem, ale nebezpečným řidičem, pokud jí slepě svěříme kontrolu.
Přesun mladých do digitálního prostředí obsahové televizní a rádiové nabídky je zřetelný. Podle manažerů České televize a Českého rozhlasu to ale neznamená, že by mladí od obsahu těchto médií odcházeli. Hledají ho ale jinde, ne na klasickém televizním nebo rádiovém přijímači, uvedli na úterní konferenci Forum Media.
Prezident Petr Pavel na Forum Media varoval, že změny ve financování České televize a Českého rozhlasu mohou v českém prostředí ohrozit jejich nezávislost. Kritizoval také rostoucí roli „spotlight“ komunikace politiků na sociálních sítích.
„Většině značek v Česku chybí v komunikaci odvážnost. Rád bych, aby Grizly odvážná byla,“ říká nový marketingový ředitel David Abraham. Marketingové investice mají podporovat dlouhodobý růst značky.