TV Prima začala natáčet seriál Náhradníci, je o náhradním mateřství TV Osmidílný seriál o náhradním mateřství s Janou Plodkovou a Kryštofem Hádkem začala připravovat TV Prima. Aktuality pátek 26. dubna 2024
TV Čtvrteční večer se nemění, vítězí seriál ZOO TV Seriál ZOO je jedničkou čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Druhý v pořadí seriál Jedna rodina má stále nejvíce diváků ve skupině 15-54. Aktuality pátek 26. dubna 2024
Reklama Kampaň na podporu duševního zdraví využila fiktivní trailer Reklama Kampaň cílící na rodiče, kteří bagatelizují duševní zdraví svých dětí, vytvořila filmový trailer na fiktivní komedii „To za nás nebylo!“. Aktuality pátek 26. dubna 2024
PR Lesensky.cz získává na jaře šest nových klientů PR Agentura Lesensky.cz rozšiřuje portfolio svých klientů. Zaměří se na PR i nové weby. Aktuality pátek 26. dubna 2024
Marketing Udržitelnost Sazka uvádí platformu reLosy k upcyklaci losů Marketing Udržitelnost Sazka založila platformu reLosy, přes kterou chce hledat inovativní možnosti upcyklace losů. Aktuality čtvrtek 25. dubna 2024
Marketing Reklama Magnesia mění vizuální identitu, do centra se dostává lev Marketing Reklama Po jedenácti letech představuje Magnesia novou vizuální identitu. Ve středu loga je nově lev jako „symbol síly přírodního hořčíku". Aktuality čtvrtek 25. dubna 2024
Marketing Škoda Auto vstupuje do virtuální hry Gran Turismo 7 Marketing Škoda Auto představuje Škoda Vision Gran Turismo, rozšiřuje tak své působení ve světě virtuálních závodů. Aktuality čtvrtek 25. dubna 2024
TV Rádio YouTube přidává na web i do Smart TV podcasty TV Rádio Nová rubrika Podcasty se objevila v uplynulých dnech v prostředí videoplatformy YouTube. Dostupná je napříč zařízeními. TV čtvrtek 25. dubna 2024
Tisk Metro po konci 5plus2 zvyšuje náklad, přidává regionální zprávy Tisk Deník Metro rozšiřuje své regionální zpravodajství v tisku i na webu a zvyšuje svůj tištěný náklad. V pátek se navýší na 450 tisíc kusů. Aktuality čtvrtek 25. dubna 2024
Marketing Reklama Agenturám rostou přes hlavu předplatné, zejména za AI Marketing Reklama Marketingové, komunikační nebo PR agentury loni měly v průměru 7,1 předplatných. Jejich počet roste hlavně kvůli AI. Aktuality čtvrtek 25. dubna 2024