Lidl spustil svou vánoční věrnostní kampaň

úterý, 15. listopadu 2016, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Obchodní řetězec Lidl spustil vánoční věrnostní kampaň, v níž mohou zákazníci za nasbírané body získat sadu příborů pro jednu osobu značky Thomas od firmy Rosenthal Group. Pro získání sady je nutné nasbírat od 14. listopadu do 23. prosince sedm nálepek, každou za nákup nad 500 korun, a doplatit symbolickou částku 19,90 Kč. Sadu prezentuje michelinský kuchař Roman Paulus, dlouhodobá tvář Lidlu.

lidl-pribory

„Touto akcí navazujeme stejně jako v předchozích letech na náš úspěšný projekt Kuchyně Lidlu. I letos jsme tedy pro naše věrné zákazníky přichystali exkluzivní dárek. Připraveno máme celkem 300 tisíc sad příborů, každá sada obsahuje čtyřdílný příbor pro jednu osobu,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

-stk-