Pepsi a Lay’s spouští lokální fotbalovou kampaň

čtvrtek, 13. dubna 2017, 07:29 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká pobočka společnosti PepsiCo se svými značkami nápoje Pepsi a chipsů Lay‘s spustila kampaň u příležitosti závěrečné fáze Ligy mistrů UEFA, které je zároveň partnerem.

Kampaň poběží v tisku, na internetu, její součástí budou také PR aktivity a event. Nejprve na domácích facebookových profilech Pepsi i Lay’s bude moderátor Petr Cerha známý jako Nasty vyzývat fanoušky, aby v rámci soutěže vytvořili vlastní videa a fotografie na fotbalová témata. Závěr kampaně proběhne formou eventu, kdy se prestižní fotbalový pohár vystaví v pražském obchodním centru Arkády Pankrác široké veřejnosti. Zde bude také vylosován vítěz, který získá lístky na finále Ligy mistrů UEFA v Cardiffu. Vyhlášení výherců budou moci fanoušci sledovat i formou živého přenosu na facebooku Pepsi.

kv_pepsi_lays_fotbalova_kampan

„Kampaní chceme oslovit co nejširší skupinu lidí. Proto zábavnou formou míříme na fanoušky našich sociálních sítí a současně i na ty, pro které bude vystavení prestižní fotbalové trofeje netradičním zážitkem,“ uvedl Michal Šlechta, brand manažer značky Pepsi.

Pod kampaní je podepsána agentura Triad Advertising. Produkci zajistila IMA Production.

-stk-