Pár pěkných imagovek
Opět Vám přinášíme výběr nejlepších reklam za poslední dobu.
Hrozně příjemná hudba, hrozně příjemná reklama....
A tady jedna inspirace pro Czech Tourism.......
Opět Vám přinášíme výběr nejlepších reklam za poslední dobu.
Hrozně příjemná hudba, hrozně příjemná reklama....
A tady jedna inspirace pro Czech Tourism.......
Jedničkou pátečního večera po 20:00 se stal úvodní díl pořadu Farma Vojty Kotka. Dosáhl nejvyšší sledovanosti ve všech hlavních diváckých skupinách. Následovala Všechnopárty a závěr seriálu Příliš mnoho lásky.
Filip Zima (FIZIstyle) překonal na YouTube 3,23 milionu odběratelů, růst podpořila nová funkce vícejazyčného audia.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.
Hornbach a studio Ihor na Designbloku 2025 představí instalaci Drama patří k projektu, která ukazuje, že i komplikace mohou být součástí tvořivého procesu.
Automobilka Toyota se spojuje s novým pořadem Farma Vojty Kotka formou product placementu a sponzoringu.
O první televizní spot značky Fabini se Zdeňkem Pohlreichem se postarala agentura Mark BBDO.
Vojta Mravenec, práce všeho druhu, hlásá v nové kampani režírované Vojtěchem Kotkem Bauhaus.
Rohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
Cílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani.
Nová televizní kampaň podpoří i proměnu značky Hruška, která přichází s novým modernizovaným logem a claimem „Dobré jídlo, dobrý den“.
McDonald’s spouští novou kampaň, s níž komunikuje návrat limitované sýrové nabídky.
Značka Pilulka prochází kompletní transformací. Z online lékárny se mění v digitální platformu pro zdravotní prevenci a dlouhověkost.
Dnes může kampaň vytvořit prakticky kdokoliv, rozdíl je jen v kvalitě, myslí si Petra Jankovičová, prezidentka AKA a šéfka agentury Triad Prague.