Romantická ekologie od RWE
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Inspektorka Candice Renoirová se stala o pár tisíc diváků nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20.00 v divácké skupině starší 15 let. Seriál Polabí dosáhl nejvyšší sledovanosti v 18-69 a Bratři a sestry v 15-54.
Rohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
Hornbach a studio Ihor na Designbloku 2025 představí instalaci Drama patří k projektu, která ukazuje, že i komplikace mohou být součástí tvořivého procesu.
Příběhy, které by neměly zůstat skryté, představují prostřednictvím kampaně Lékaři bez hranic.
Vojta Mravenec, práce všeho druhu, hlásá v nové kampani režírované Vojtěchem Kotkem Bauhaus.
Cílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
Adform rozšiřuje svou platformu pro programatický nákup reklamy o nové kanály a formáty. Rychle rostoucí jsou zejména CTV, digitální outdoor i audio.
Mumdoo přichází s dalším fází kampaně, v níž bojuje za lepší pracovní podmínky rodičů malých dětí.
„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani.
Nová televizní kampaň podpoří i proměnu značky Hruška, která přichází s novým modernizovaným logem a claimem „Dobré jídlo, dobrý den“.
Reklam vidíme tisíce denně, ale jen desetina Čechů souhlasí s tím, že v reklamách vystupují lidé jako jsou oni. Nový výzkum WPP Media ukazuje, že klíčem k zaujetí je relevance, píše Petr Tomáš.
Dnes může kampaň vytvořit prakticky kdokoliv, rozdíl je jen v kvalitě, myslí si Petra Jankovičová, prezidentka AKA a šéfka agentury Triad Prague.
Značka Pilulka prochází kompletní transformací. Z online lékárny se mění v digitální platformu pro zdravotní prevenci a dlouhověkost.