Romantická ekologie od RWE
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Mediální agenturu Médea si krizový manažer Jan Čermák ponechat nechce. Předpokládá, že v rámci reorganizace bude převedena na Jaromíra Soukupa.
Vrchní soud potvrdil rozhodnutí soudu nižší instance a zprostil obvinění trojici manažerů společnosti Knowlimits.
Nová mezinárodní kampaň Revolutu vypráví příběh o finančních možnostech.
Celá kampaň vznikla interně v oddělení Marketingu České televize, taneční scéna se natáčela přímo u budovy České televize.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Devět spotů se odehrávalo na „hokejové pohotovosti”, kterou navštívili se svými problémy nejrůznější fanoušci českého hokeje.
Pražskému publiku se představil Marcus Collins, autor publikace For the Culture, ve které tvrdí, že nejsilnějším nástrojem k ovlivňování lidského chování je skutečné kulturní zapojení.
Představením Lukáše Příkazkého jako prvního humanoida v týmu TV Prima zahájila mediální skupina kampaň k novému seriálu Parťák na baterky.