Romantická ekologie od RWE
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byla i po druhém odvysílání minisérie Metoda Markovič: Hpjer. S náskokem zvítězila v divácké skupině 15+. Úvodní televizní díl druhé řady Zrádců byl trojkou večera, v mladší skupině 15-54 se ale dotáhl do blízkosti vedoucího pořadu.
Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč. Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále reklama v televizním vysílání.
Rozmach takzvané umělé inteligence viditelně proměňuje i podobu reklam. Včetně těch, které se objevují v pomyslné módní Bibli.
Odešel reklamní tvůrce Vilém Rubeš, svoji profesní dráhu v reklamě odstartoval na začátku devadesátých let.
„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani.
Cílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
Vojta Mravenec, práce všeho druhu, hlásá v nové kampani režírované Vojtěchem Kotkem Bauhaus.
Rada pro reklamu letos posuzovala už 26 stížností, sedm reklam označila za závadné.
Startuje kampaň Praha město tajemství, inspirovaná novou knihou Dana Browna.
Nová televizní kampaň podpoří i proměnu značky Hruška, která přichází s novým modernizovaným logem a claimem „Dobré jídlo, dobrý den“.
Zalando spouští sportovní výzvu ve spolupráci s aplikací Strava. Chce inspirovat lidi k 240 minutám aktivity.
Provozovatelé tradičních médií jsou letos nejvíce zasaženi absencí významných událostí, do celkového růstu trhu tak přispívají především čistě digitální hráči, popisuje odhadovaný letošní vývoj reklamních investic Pavel Koreň.
Na AkcniCeny.cz promuje Globus restaurace a v komunikaci sází na kvalitu.
Penny mění portfolio svých privátních značek, představuje novou podobu značky Karlova koruna.
Billa spouští novou zákaznickou kampaň, ve které naděluje členům svého věrnostního klubu „šťastnou sedmičku“.