Nejlepší reklamní spoty 2010
Přehlídka toho nejlepšího, co se v novém roce objevilo na reklamním plátně.
Přehlídka toho nejlepšího, co se v novém roce objevilo na reklamním plátně.
Nadpoloviční většina Čechů se podle výzkumu agentury Kantar vyjadřuje ke zrušení poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas a jejich nahrazení financováním ze státního rozpočtu. Zároveň ale polovina se v takovém případě obává o nezávislost médií veřejné služby.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává seriál Mladá krev s těsným odstupem od Zázraků přírody a Všechnopárty. Sledovanost této trojice pořadů v uvedené divácké skupině byla téměř shodná. V 15-54 je nejsledovanější pořad Možné je všechno!.
Šedá zóna v různých formách doprovází distribuci digitálního obsahu od samého začátku. O dlouhodobém problému, který „exploduje“, mluvila jedna z předních technologických manažerek pro portál Broadband TV News.
Informaci o úmrtí zveřejnilo rádio Evropa 2, kde Hezucký působil od roku 1997 jako dlouholetý moderátor Ranní show po boku Leoše Mareše. V posledních měsících se potýkal se zdravotními problémy, které vedly k úbytku váhy.
Podobu product placementu vymýšlí přímo tvář pořadu Vojtěch Kotek. S pořadem Farma Vojty Kotka se spojilo několik firem.
Britskému listu Financial Tiimes několik představitelů společnosti Omnicom řeklo, že dojde ke změnám ve struktuře agenturních značek i zúžení počtu pracovních míst.
Penny se ve vánoční kampani opět spojuje s tvářemi Michala Suchánka a Richarda Genzera, kteří propůjčí své hlasy dvojici kaprů.
V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.
Rohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
Rodinný pivovar Bernard 28. listopadu spustí nový spot, kterým chce divákům dopřát trochu klidu v hektické době před Vánoci. 90větřinový spot opět pro Bernard režíroval Jiří Mádl.
Vodafone spouští vánoční kampaň s názvem „Dvojitá radost“.
Mountfield je i nadále v segmentu hobby marketů nejsilnějším inzerentem, své investice do reklamy ale meziročně snížil.
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.
Škoda Auto představila svou letošní vánoční reklamu. Příběh otce a malé dcery zdůrazňuje pomocí metafory deštníku bezpečí a jistoty.
Powerlogy ve své nové kampani upozorňuje na únavu Čechů a nabízí jim praktická řešení.
Footshop ve své letošní vánoční kampani oslavuje individualitu a připomíná, že láska je nejlepší tradicí ze všech.
Automobilka Toyota se spojuje s novým pořadem Farma Vojty Kotka formou product placementu a sponzoringu.