Nejlepší reklamní spoty 2010
Přehlídka toho nejlepšího, co se v novém roce objevilo na reklamním plátně.
Přehlídka toho nejlepšího, co se v novém roce objevilo na reklamním plátně.
Podobu product placementu vymýšlí přímo tvář pořadu Vojtěch Kotek. S pořadem Farma Vojty Kotka se spojilo několik firem.
TBWA\Hullabaloo spolu s TBWA\Ukrajina vytvořily formaci OAG a společně se tak staly reklamní agenturou pro McDonald’s v Česku, na Slovensku a na Ukrajině s ambicí odvádět každodenní vysoký standard práce a dosáhnout na úroveň nejkreativnějších světových trhů, uvádí Jiří Pleskot.
V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.
Nejvyšší cenu Grand Prix si z Effie odnáší Plzeňský Prazdroj s agenturou VCCP a kampaní pro Proud. Nejvíce ocenění za své kampaně získaly Česká spořitelna a Česká asociace pojišťoven.
Vodafone spouští vánoční kampaň s názvem „Dvojitá radost“.
Mountfield je i nadále v segmentu hobby marketů nejsilnějším inzerentem, své investice do reklamy ale meziročně snížil.
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.
Footshop ve své letošní vánoční kampani oslavuje individualitu a připomíná, že láska je nejlepší tradicí ze všech.
Powerlogy ve své nové kampani upozorňuje na únavu Čechů a nabízí jim praktická řešení.
Škoda Auto představila svou letošní vánoční reklamu. Příběh otce a malé dcery zdůrazňuje pomocí metafory deštníku bezpečí a jistoty.
Automobilka Toyota se spojuje s novým pořadem Farma Vojty Kotka formou product placementu a sponzoringu.
Rodinný pivovar Bernard 28. listopadu spustí nový spot, kterým chce divákům dopřát trochu klidu v hektické době před Vánoci. 90větřinový spot opět pro Bernard režíroval Jiří Mádl.
Svou vánoční kampaň O2 letos opírá o dárky za jednu korunu. Vánoční kampani proto dominuje zlatá koruna.