Nejlepší reklamní spoty 2010
Přehlídka toho nejlepšího, co se v novém roce objevilo na reklamním plátně.
Přehlídka toho nejlepšího, co se v novém roce objevilo na reklamním plátně.
Operátor Vodafone začal znovu využívat speciální programovou pozici s označením 0, kde diváci nově najdou nabídku z videotéky Prima+, dostupné v rámci nových tarifů společnosti. V minulosti se tu vysílala reality show Starhouse.
Rozmach takzvané umělé inteligence viditelně proměňuje i podobu reklam. Včetně těch, které se objevují v pomyslné módní Bibli.
Odešel reklamní tvůrce Vilém Rubeš, svoji profesní dráhu v reklamě odstartoval na začátku devadesátých let.
„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani.
Cílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
Vojta Mravenec, práce všeho druhu, hlásá v nové kampani režírované Vojtěchem Kotkem Bauhaus.
Rada pro reklamu letos posuzovala už 26 stížností, sedm reklam označila za závadné.
Zalando spouští sportovní výzvu ve spolupráci s aplikací Strava. Chce inspirovat lidi k 240 minutám aktivity.
Billa vedle televizních formátů využívá i dalších kanálů, do kterých se zapojují i moderátor pořadu Vojtěch Kotek a jeho producent Markus Krug.
Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč. Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále reklama v televizním vysílání.
Nová televizní kampaň podpoří i proměnu značky Hruška, která přichází s novým modernizovaným logem a claimem „Dobré jídlo, dobrý den“.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
Na AkcniCeny.cz promuje Globus restaurace a v komunikaci sází na kvalitu.
Penny mění portfolio svých privátních značek, představuje novou podobu značky Karlova koruna.