Nejlepší reklamní spoty 2010
Přehlídka toho nejlepšího, co se v novém roce objevilo na reklamním plátně.
Přehlídka toho nejlepšího, co se v novém roce objevilo na reklamním plátně.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Pokud v závěrečném čtení při projednávání zákona o návykových látkách projde pozměňovací návrh, bude to znamenat velké omezení pro reklamu loterijních a sázkových společností.
T-Mobile spouští novou letní kampaň v duchu svého dlouhodobého konceptu #MeziSvými. Cílem je zpříjemnit zákazníkům léto.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Obsah od autorů, který vytvářejí na míru značkám, sílí a v některých případech mu zadavatelé dávají přednost před využitím influencerů. Mluvilo se o tom na konferenci Marketing Meeting.
Dlouholetí manažeři dřívější skupiny Group M v důsledku restrukturalizace odejdou, na post CEO WPP Media se posune Veronika Burešová.
Tesco se poprvé objevilo na Rock for People. Festivalová prodejna zaujala návštěvníky i sociální sítě.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
Pozměňovací návrh na omezení reklamy na hazardní hry by mohl významně změnit financování českého sportu. Upozorňují na to zástupci sportovních svazů i sázkových společností.
Vrchní soud potvrdil rozhodnutí soudu nižší instance a zprostil obvinění trojici manažerů společnosti Knowlimits.