Volkswagen Fast Lane kampaň
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 ve skupině 15+ byla stejně jako v pátek talkshow Všechnopárty. Následoval seriál Mladá krev a Z8zraky přírody. V mladší skupině 15-54 uspěl pořad Možné je všechno§.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
Rohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
Hornbach a studio Ihor na Designbloku 2025 představí instalaci Drama patří k projektu, která ukazuje, že i komplikace mohou být součástí tvořivého procesu.
Značka Pilulka prochází kompletní transformací. Z online lékárny se mění v digitální platformu pro zdravotní prevenci a dlouhověkost.
Vojta Mravenec, práce všeho druhu, hlásá v nové kampani režírované Vojtěchem Kotkem Bauhaus.
Cílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
Dnes může kampaň vytvořit prakticky kdokoliv, rozdíl je jen v kvalitě, myslí si Petra Jankovičová, prezidentka AKA a šéfka agentury Triad Prague.
Adform rozšiřuje svou platformu pro programatický nákup reklamy o nové kanály a formáty. Rychle rostoucí jsou zejména CTV, digitální outdoor i audio.
Mumdoo přichází s dalším fází kampaně, v níž bojuje za lepší pracovní podmínky rodičů malých dětí.
Reklam vidíme tisíce denně, ale jen desetina Čechů souhlasí s tím, že v reklamách vystupují lidé jako jsou oni. Nový výzkum WPP Media ukazuje, že klíčem k zaujetí je relevance, píše Petr Tomáš.
„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani.
Nová televizní kampaň podpoří i proměnu značky Hruška, která přichází s novým modernizovaným logem a claimem „Dobré jídlo, dobrý den“.
Timo spouští novou kampaň, jejíž tváří se stala herečka Aneta Krejčíková.