Volkswagen Fast Lane kampaň
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Podobu product placementu vymýšlí přímo tvář pořadu Vojtěch Kotek. S pořadem Farma Vojty Kotka se spojilo několik firem.
TBWA\Hullabaloo spolu s TBWA\Ukrajina vytvořily formaci OAG a společně se tak staly reklamní agenturou pro McDonald’s v Česku, na Slovensku a na Ukrajině s ambicí odvádět každodenní vysoký standard práce a dosáhnout na úroveň nejkreativnějších světových trhů, uvádí Jiří Pleskot.
V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.
Nejvyšší cenu Grand Prix si z Effie odnáší Plzeňský Prazdroj s agenturou VCCP a kampaní pro Proud. Nejvíce ocenění za své kampaně získaly Česká spořitelna a Česká asociace pojišťoven.
Vodafone spouští vánoční kampaň s názvem „Dvojitá radost“.
Mountfield je i nadále v segmentu hobby marketů nejsilnějším inzerentem, své investice do reklamy ale meziročně snížil.
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.
Footshop ve své letošní vánoční kampani oslavuje individualitu a připomíná, že láska je nejlepší tradicí ze všech.
Powerlogy ve své nové kampani upozorňuje na únavu Čechů a nabízí jim praktická řešení.
Škoda Auto představila svou letošní vánoční reklamu. Příběh otce a malé dcery zdůrazňuje pomocí metafory deštníku bezpečí a jistoty.
Automobilka Toyota se spojuje s novým pořadem Farma Vojty Kotka formou product placementu a sponzoringu.
Rodinný pivovar Bernard 28. listopadu spustí nový spot, kterým chce divákům dopřát trochu klidu v hektické době před Vánoci. 90větřinový spot opět pro Bernard režíroval Jiří Mádl.
Svou vánoční kampaň O2 letos opírá o dárky za jednu korunu. Vánoční kampani proto dominuje zlatá koruna.