Hachette Filipacchi spustí na jaře projekt s Komerční bankou

pondělí, 31. ledna 2011, 10:39 Tisk MediaGuru

Vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 se v rámci rozšiřování zdrojů příjmů domluvilo na společném projektu s Komerční bankou. Ten spočívá v nabídce kreditní karty.

„Karta nebude obrandovaná názvem žádného z našich časopisů, ponese název Lady Card,“ přiblížil generální ředitel HF 2000 Bronislav Kvasnička. Karta bude určená všem ženám, které ji budou moci využívat nejen v obchodech, ale i v různých kulturních a společenských zařízeních.

Hachette Filipacchi využije svých zkušeností s pořádáním rozsáhlé nákupní akce Dny Marianne a do projektu zapojí obchodní partnery, se kterými spolupracuje. „Počet partnerů chceme omezit přibližně na 80 a poté je po nějaké době případně obměňovat,“ upřesnil Kvasnička. K získání karty bude zapotřebí pouze registrace, není ale podmínkou mít zřízený účet u Komerční banky.

Kartu bude možné uplatňovat všude. Zvýhodněné nabídky se ale budou týkat jen zboží a služeb partnerů projektu. Spuštění karty bude provázet silná reklamní kampaň, jejíž podobu zatím vydavatelství neupřesňuje. Kampaň odstartuje na jaře.