Prodej deníků byl v únoru meziročně nižší o 7 %

úterý, 12. dubna 2011, 19:21 Aktuality MediaGuru

Souhrnný průměrný prodaný náklad tuzemských deníků dosáhl v letošním únoru podle dat ABC ČR 1,143 mil. výtisků. Ve srovnání s loňským únorem to představuje 7% pokles. Oproti loňskému únoru se snížil prodaný náklad deníku Sport, kterému vloni v únoru pomohly zimní olympijské hry. Proto je snížení v aktuálních datech více vidět. Prodej nejprodávanějšího Blesku se meziročně snížil o 8 % na 353 tis. výtisků.Průměrný prodaný náklad deníku MF Dnes poklesl o 5 % na 223 tis. výtisků, regionálního Deníku o 9 % na 209 tis. kusů, Práva o 6 % na 123 tisíc a Lidových novin o 9 % na 46 tisíc kusů. Prodaný náklad Hospodářských novin byl vyrovnaný - v letošním únoru představoval 43 tisíc výtisků (-1 %). Druhý z bulvárních deníků Aha! dosáhl průmerného prodeje v únoru 95 tis. (meziročně -6 %).

mav