Google překvapil čtvrteltními výsledky
Výsledky Googlu za druhé letošní čtvrtletí překonaly očekávání analytiků. Přinášíme základní statistiku čtvrtletních výsledků.
Výsledky Googlu za druhé letošní čtvrtletí překonaly očekávání analytiků. Přinášíme základní statistiku čtvrtletních výsledků.
Google zavádí i na českém trhu novou záložku ve vyhledávání, tzv. AI Mode. AI Mode je zcela přepracované rozhraní vyhledávání, které umožňuje řešit složité, vícedílné otázky a navazující dotazy.
Dvě třetiny české populace používají sociální média denně. Zároveň šest z deseti Čechů pociťují informační únavu, zjistil výzkum CEDMO.
Deník N se vyrovnal s náročnějším ekonomickým obdobím posledních dvou let a díky růstu předplatitelů a zpoplatnění podcastů míří i letos ke kladnému výsledku.
První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.
Zahajuje nová platforma pro placený obsah tvůrců Komunita.com. Konkurovat chce HeroHero.
Novinář Vladimír Piskáček spouští nový projekt Vlny.cz, díky kterému získají předplatitelé za 149 Kč měsíčně přístup k několika videopodcastům. Jsou mezi nimi tvůrci podcastu Přepište dějiny, Nora Fridrichová nebo kouč Marian Jelínek.
Zastupitelství Media Club zvýší pro rok 2026 ceny reklamy ve všech mediatypech, jejichž prodej na reklamním trhu zajišťuje.
Seznam.cz po pěti letech znovu oživí značku Lidé. Nová sociální síť, která bude stavět na existujících profilech a diskusích uživatelů, má být spuštěna v říjnu 2025.
Produkt kombinuje multi-device pozice na hlavní stránce i obsahových webech Seznamu. Umožňuje zadavatelům oslovit až 4,1 milionu uživatelů za 24 hodin.
Až 45 % odpovědí AI asistentů obsahovalo závažné chyby ve výstupech při práci s informacemi z oblasti zpravodajství. Uvádí to studie EBU a BBC.
Vodafone přináší na český trh novou řadu mobilních tarifů, jejichž vlajkovou lodí jsou prémiové verze Black a Black Extra. Tyto tarify se vyznačují především tím, že poprvé sdružují přístup ke streamovacím službám přímo v ceně.
Češi ve věku 45+ zůstávají věrní televizi a rádiu, ale zároveň stále častěji tráví čas online a na sociálních sítích. Pro marketéry to znamená oslovit cílovou skupinu, která není tak roztříštěná jako mladší generace, ale získat si její pozornost je náročnější. Jak na to, popisuje Petr Tomáš v závěrečném dílu seriálu o cílové skupině Čechů starších 45 let.
Filip Zima (FIZIstyle) překonal na YouTube 3,23 milionu odběratelů, růst podpořila nová funkce vícejazyčného audia.




