Kreativní outdoor a indoor v Česku
Páteční galerie outdoorových a indoorových formátů, které byly v českém prostředí použity.
Páteční galerie outdoorových a indoorových formátů, které byly v českém prostředí použity.
Nová pohádka Záhada strašidelného zámku se s 2,3 miliony diváků starších 4 let stala nejsledovanějším pořadem Štědrého dne. Sledovalo ji téměř 60 % diváků, kteří v čase jejího vysílání měli zapnutou televizi. Stanice ČT dosáhly na Štědrý den téměř polovičního podílu na sledovanosti.
Společnost Volvo Car nechala předčasně odstranit velký reklamní billboard umístěný na pražské ulici 5. května.
Nová studie Medianu ukazuje, že OOH a zejména DOOH dokážou výrazně navýšit zásah televizních kampaní a zlepšit jejich efektivitu v situacích, kdy výkon TV naráží na své limity.
Nová síť digitálních venkovních obrazovek (DOOH) od BigMedia nabízí více než 650 digitálních ploch napříč republikou, které lze propojit, cílit a spravovat v reálném čase.
Po dobu dvouměsíční kampaně má zachytit tolik škodlivin, jako kdyby na místě rostla více než stovka stromů.
Digitální out-of-home reklama se díky programatiku může stát plnohodnotnou součástí omnichannel plánování.











