Hynčica povede spojený obchodní tým Mediaresearch

čtvrtek, 15. září 2011, 07:40 Aktuality MediaGuru

Tomáš Hynčica, obchodní ředitel společnosti Admosphere, převezme 15. 9. 2011 zodpovědnost za nový obchodní tým mateřské výzkumné agentury Mediaresearch. Dosavadní obchodní ředitel Mediaresearch Andrej Miklánek se stane programovým a výkonným ředitelem STV a členem topmanagementu RTVS.

V Mediaresearch vzniká obchodní tým společný pro Mediaresearch i Admosphere, který bude řídit současný obchodní ředitel Admosphere Tomáš Hynčica.  Nový tým se bude soustředit na tři cíle: akvizici nových klientů pro Admosphere, akvizici nových klientů v oblasti marketingového výzkumu v České republice i na Slovensku a akvizici a péči o klienty v oblasti obchodního zastoupení Gemiusu CZ i SK.

„Vytvoření společného obchodního týmu zaštiťujícího obě společnosti je logickým krokem vedoucím k zefektivnění stávající synergie,“ uvedl Tomáš Hynčica. „Navázání na profesionální práci Andreje Miklánka v Mediaresearch nebude rozhodně lehkým úkolem. S Andrejem jistě zůstaneme nadále v kontaktu. Věřím, že se nám s přispěním kvalitního zázemí obou propojených subjektů povede nadále rozvíjet dosavadní úspěchy.“

Andrej Miklánek se od 15. 9. 2011 stává členem topmanagementu slovenského veřejnoprávního média Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS), kde bude z pozice výkonného a programového ředitele řídit televizní složku RTVS, tedy Slovenskou televizi.

-amv-