Investice do internetu byly v srpnu o 6 % nižší než v červenci

pátek, 16. září 2011, 12:03 Aktuality MediaGuru

Podle výsledků výzkumu AdMonitoring, který monitoruje výdaje do internetové display reklamy, se v srpnu 2011 do online reklamy investovalo v ceníkových cenách celkem 272 milionu korun. Meziměsíčně se jedná o pokles o 2,16 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil Lidl Česká Republika, který nakoupil internetový reklamní prostor v hodnotě 15,1 milionu korun. Internetovou reklamu v ceníkové hodnotě přes deset milionů zakoupil také Internet Mall (12,7 mil. Kč) a Invia.cz (10,8 mil. Kč).

 Tabulka uvádí TOP 10 skupin médií, u kterých zadavatelé reklamu nakupovali. V rámci této skupiny se proinvestovalo více než 230 milionů korun v ceníkových cenách. Nárůst investic o více než deset procent zaznamenaly skupiny Economia, Sanoma Media Praha a Centrum Holdings.

Top 10 skupin médií – meziměsíční srovnání

Zdroj: AdMonitoring