DPD si stěžuje na reklamu České pošty, kopíruje prý její

úterý, 29. listopadu 2011, 07:23 Aktuality MediaGuru

Expresní balíková firma DPD si stěžuje u Asociace českých reklamních agentur na svého konkurenta Českou poštu kvůli reklamní kampani na balíkovou přepravu. Česká pošta si prý jejich kampaň okopírovala a DPP proto žádá, aby materiál již neprezentovala a už vydaný rychle stáhla. Pošta to ale odmítá a tvrdí, že na kampani pracovala dávno před tím, než podobný nápad prezentovala DPD. Informovala o tom Česká televize. 

Obě firmy v kampani vsadily na slovo "revoluce" a podobné je i grafické zobrazení balíků. 

Podle DPD, která s kampaní začala, je počínání České pošty neetické a nemorální. "Česká pošta se mírně řečeno nechala námi inspirovat a my připravujeme kroky směrem k zainteresovaným institucím," řekl ČT generální ředitel DPD CZ Daniel Mareš. 

"Balíková revoluce je jednoznačně naše. My jenom přivítáme, když nás zažalují, protože se ukáže, kde je pravda. My jsme na tom projektu pracovali více než rok," řekl ČT mluvčí České pošty Ivo Mravinac. 

Reklamní experti teď očekávají právní bitvu firem. "Je to zjevně naprosto stejný nápad. Ovšem je otázka, jestli to okopírovaly nebo obě dvě přišly na to samé," řekl ČT kreativní ředitel firmy Konektor Martin Charvát. 

-čtk-