Obnovená 100+1 v režii sociálních sítí a internetu

středa, 02. listopadu 2011, 08:15 Aktuality MediaGuru

Obnovené vydávání magazínu 100+1 zahraničí zajímavost, který se tento týden vrací do prodeje, je provázeno aktivitou také na sociálních sítích.

Na Twitteru sleduje kanál http://twitter.com/stoplusjednicka podle obchodního ředitele vydavatelství Pavla Pospíšila skoro 1 400 lidí. “Ukázalo se, že Twitter je pro populárně-naučný časopis plný ‘zahraničních zajímavostí‘ naprosto přirozený způsob komunikace se čtenáři. A přitom je to také vtipný, ale snadný způsob, jak vyřešit přítomnost magazínu 100+1 on-line,“ uvádí Pospíšil.

Na novém slevovém portálu http://www.republikaslev.cz si doručení úvodních dvou vydání 100+1 s dárkem - nástěnnou mapou světa - objednalo do své poštovní schránky 4300 lidí a nabídka je tak vyprodaná. Stalo se tak nejprodávanější nabídkou na slevových portálech za poslední týden.

Obnovená 100+1 je na pultech trafik od středy 2. listopadu a časopis doprovází dárek v podobě politické mapy světa o celkovém rozměru cca 130 x 100 cm. Je přiložena ke stoplusjedničce za její běžnou cenu 29,90 Kč, a to na dvě části - 2. 11. a pak 23. 11.

100+1 započne v lednu 2012 svůj 49. ročník, původně začala vycházet v roce 1964. Sled ročníků je kompletní, přesto byla řada vydávání přerušena: Rok 2010 nebyl u starého vydavatele dokončen, rok 2011 začíná nyní.

Obnovená 100+1 vychází v nákladu 45 000 výtisků a vydavatelem je společnost Extra Publishing.

-mav-