PHD Noc reklamožroutů v Brně
PHD Noc reklamožroutů v pátek proběhla v brněnské Flédě. Návštěvnost byla veliká a MediaGuru byl přitom.
PHD Noc reklamožroutů v pátek proběhla v brněnské Flédě. Návštěvnost byla veliká a MediaGuru byl přitom.
Placené propagaci ze strany influencerů důvěřuje 39 % z těch, kteří mají na takové příspěvky názor. Více než tři pětiny v takovou propagaci ale důvěru nemají, ukazují výzkum ResSolution Group.
Streamingová služba Disney+ zahájí od 7. října vysílání přenosů z Ligy mistryň UEFA, první ochutnávku má ale připravenou již za pár dní. V pátek 19. září od 12:00 nabídne los ligové fáze v Nyonu, který určí program říjnových utkání.
Téměř polovina posluchačů chce, aby Český rozhlas i nadále nabízel široké spektrum programů, přes 80 % zdůrazňuje význam digitálních služeb, vyplynulo z veřejné ankety ČRo. Ten chce výsledky zohlednit i v přípravě Memoranda o veřejné službě.
Hornbach a studio Ihor na Designbloku 2025 představí instalaci Drama patří k projektu, která ukazuje, že i komplikace mohou být součástí tvořivého procesu.
Rozmach takzvané umělé inteligence viditelně proměňuje i podobu reklam. Včetně těch, které se objevují v pomyslné módní Bibli.
Odešel reklamní tvůrce Vilém Rubeš, svoji profesní dráhu v reklamě odstartoval na začátku devadesátých let.
Vojta Mravenec, práce všeho druhu, hlásá v nové kampani režírované Vojtěchem Kotkem Bauhaus.
Billa vedle televizních formátů využívá i dalších kanálů, do kterých se zapojují i moderátor pořadu Vojtěch Kotek a jeho producent Markus Krug.
Zalando spouští sportovní výzvu ve spolupráci s aplikací Strava. Chce inspirovat lidi k 240 minutám aktivity.
Rada pro reklamu letos posuzovala už 26 stížností, sedm reklam označila za závadné.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani.
Spotřebitelé důvěřují značkám více, pokud se jejich reklama objevuje v prémiových médiích, vyplývá z mezinárodního výzkumu.
Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč. Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále reklama v televizním vysílání.
Cílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
Nová televizní kampaň podpoří i proměnu značky Hruška, která přichází s novým modernizovaným logem a claimem „Dobré jídlo, dobrý den“.