Marketing České televize bude řídit Tomáš Studeník

čtvrtek, 02. února 2012, 15:16 Aktuality MediaGuru

Novým vedoucím oddělení marketingu České televize se stal Tomáš Studeník. Bude vytvářet kreativní koncepty marketingových kampaní a zodpovídat za jejich realizaci na obrazovce i mimo ni. V minulosti působil mj. jako místopředseda Asociace pro komunikaci ve veřejném sektoru a ředitel strategického plánování ve společnosti Proximity Prague.

Do funkce manažera programu České televize byl pak jmenován Tomáš Motl. Bude se podílet na programové strategii ČT2 s důrazem na jeho jasnější profilaci a zkvalitnění programové skladby. V jeho gesci bude i nová koncepce vzdělávacích pořadů a celková programová dramaturgie dokumentární tvorby.

V minulosti se Tomáš Motl jako hlavní dramaturg podílel na cyklech studia Febio Gen, Genus, Jak se žije, Oko, Cestománie a Nová Cestománie. Na digitální televizi Z1 zodpovídal za dramaturgii původních dokumentů Z1 a šéfoval pořadu Interview Z1. Jeho posledním působištěm byla internetová podoba české verze časopisu National Geographic.

-mav-