Nápady světové reklamy: výroční zprávy
V době, kdy firmy usilovně pracují na rekapitulaci výsledků loňského roku, přijde trocha inspirace pro kreativní přebal této publikace jistě vhod.
V době, kdy firmy usilovně pracují na rekapitulaci výsledků loňského roku, přijde trocha inspirace pro kreativní přebal této publikace jistě vhod.
Nová pohádka Záhada strašidelného zámku se s 2,3 miliony diváků starších 4 let stala nejsledovanějším pořadem Štědrého dne. Sledovalo ji téměř 60 % diváků, kteří v čase jejího vysílání měli zapnutou televizi. Stanice ČT dosáhly na Štědrý den téměř polovičního podílu na sledovanosti.
Adform oznámil akvizici společnosti Splicky ze skupiny Goldbach Group. Transakce má posílit pozici platformy v regionu DACH a rozšířit její nabídku digitální venkovní reklamy.
Pražská pobočka DDB vstupuje do nové éry. Novými majiteli se stávají zástupci dosavadního managementu Jan Faflík a Jan Hořický.
Podobu product placementu vymýšlí přímo tvář pořadu Vojtěch Kotek. S pořadem Farma Vojty Kotka se spojilo několik firem.
Tuzemské vánoční kampaně se nesou na sváteční vlně, oslavují společné chvíle, bytí v přítomnosti i sváteční klid.
V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.
Vodafone spouští vánoční kampaň s názvem „Dvojitá radost“.
Nejvyšší cenu Grand Prix si z Effie odnáší Plzeňský Prazdroj s agenturou VCCP a kampaní pro Proud. Nejvíce ocenění za své kampaně získaly Česká spořitelna a Česká asociace pojišťoven.
TBWA\Hullabaloo spolu s TBWA\Ukrajina vytvořily formaci OAG a společně se tak staly reklamní agenturou pro McDonald’s v Česku, na Slovensku a na Ukrajině s ambicí odvádět každodenní vysoký standard práce a dosáhnout na úroveň nejkreativnějších světových trhů, uvádí Jiří Pleskot.
Mountfield je i nadále v segmentu hobby marketů nejsilnějším inzerentem, své investice do reklamy ale meziročně snížil.
Rodinný pivovar Bernard 28. listopadu spustí nový spot, kterým chce divákům dopřát trochu klidu v hektické době před Vánoci. 90větřinový spot opět pro Bernard režíroval Jiří Mádl.
Footshop ve své letošní vánoční kampani oslavuje individualitu a připomíná, že láska je nejlepší tradicí ze všech.
Powerlogy ve své nové kampani upozorňuje na únavu Čechů a nabízí jim praktická řešení.
Amazing Places se ve vánoční kampani spojují s Patricií Pagáčovou. Propagují dárkové vouchery, které tvoří až třetinu ročního prodeje.
Svou vánoční kampaň O2 letos opírá o dárky za jednu korunu. Vánoční kampani proto dominuje zlatá koruna.













