Nápady světové reklamy: výroční zprávy
V době, kdy firmy usilovně pracují na rekapitulaci výsledků loňského roku, přijde trocha inspirace pro kreativní přebal této publikace jistě vhod.
V době, kdy firmy usilovně pracují na rekapitulaci výsledků loňského roku, přijde trocha inspirace pro kreativní přebal této publikace jistě vhod.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.
Automobilka Toyota se spojuje s novým pořadem Farma Vojty Kotka formou product placementu a sponzoringu.
Hornbach a studio Ihor na Designbloku 2025 představí instalaci Drama patří k projektu, která ukazuje, že i komplikace mohou být součástí tvořivého procesu.
McDonald’s spouští novou kampaň, s níž komunikuje návrat limitované sýrové nabídky.
O první televizní spot značky Fabini se Zdeňkem Pohlreichem se postarala agentura Mark BBDO.
Vojta Mravenec, práce všeho druhu, hlásá v nové kampani režírované Vojtěchem Kotkem Bauhaus.
Rohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
Cílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
„Úspěch značky leží v kombinaci ‚me codes‘ a ‚need codes‘,“ říká Jiří Boudal, CEO Behavia.
„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani.
Nová televizní kampaň podpoří i proměnu značky Hruška, která přichází s novým modernizovaným logem a claimem „Dobré jídlo, dobrý den“.
Značka Pilulka prochází kompletní transformací. Z online lékárny se mění v digitální platformu pro zdravotní prevenci a dlouhověkost.













