Nápady světové reklamy: výroční zprávy
V době, kdy firmy usilovně pracují na rekapitulaci výsledků loňského roku, přijde trocha inspirace pro kreativní přebal této publikace jistě vhod.
V době, kdy firmy usilovně pracují na rekapitulaci výsledků loňského roku, přijde trocha inspirace pro kreativní přebal této publikace jistě vhod.
Nadpoloviční většina Čechů se podle výzkumu agentury Kantar vyjadřuje ke zrušení poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas a jejich nahrazení financováním ze státního rozpočtu. Zároveň ale polovina se v takovém případě obává o nezávislost médií veřejné služby.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává seriál Mladá krev s těsným odstupem od Zázraků přírody a Všechnopárty. Sledovanost této trojice pořadů v uvedené divácké skupině byla téměř shodná. V 15-54 je nejsledovanější pořad Možné je všechno!.
Šedá zóna v různých formách doprovází distribuci digitálního obsahu od samého začátku. O dlouhodobém problému, který „exploduje“, mluvila jedna z předních technologických manažerek pro portál Broadband TV News.
Informaci o úmrtí zveřejnilo rádio Evropa 2, kde Hezucký působil od roku 1997 jako dlouholetý moderátor Ranní show po boku Leoše Mareše. V posledních měsících se potýkal se zdravotními problémy, které vedly k úbytku váhy.
Podobu product placementu vymýšlí přímo tvář pořadu Vojtěch Kotek. S pořadem Farma Vojty Kotka se spojilo několik firem.
Britskému listu Financial Tiimes několik představitelů společnosti Omnicom řeklo, že dojde ke změnám ve struktuře agenturních značek i zúžení počtu pracovních míst.
Penny se ve vánoční kampani opět spojuje s tvářemi Michala Suchánka a Richarda Genzera, kteří propůjčí své hlasy dvojici kaprů.
V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.
Rohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
Rodinný pivovar Bernard 28. listopadu spustí nový spot, kterým chce divákům dopřát trochu klidu v hektické době před Vánoci. 90větřinový spot opět pro Bernard režíroval Jiří Mádl.
Vodafone spouští vánoční kampaň s názvem „Dvojitá radost“.
Mountfield je i nadále v segmentu hobby marketů nejsilnějším inzerentem, své investice do reklamy ale meziročně snížil.
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.
Škoda Auto představila svou letošní vánoční reklamu. Příběh otce a malé dcery zdůrazňuje pomocí metafory deštníku bezpečí a jistoty.
Powerlogy ve své nové kampani upozorňuje na únavu Čechů a nabízí jim praktická řešení.
Footshop ve své letošní vánoční kampani oslavuje individualitu a připomíná, že láska je nejlepší tradicí ze všech.
Automobilka Toyota se spojuje s novým pořadem Farma Vojty Kotka formou product placementu a sponzoringu.













