Nedělní Blesk prochází postupnými změnami

pondělí, 20. února 2012, 12:16 Aktuality MediaGuru

Nejčtenější tuzemský nedělník Nedělní Blesk z portfolia vydavatelství Ringier Axel Springer CZ prochází změnami, které byly poprvé zavedeny v neděli 12. února. Jak už jsme dříve informovali, Nedělní Blesk zavedl některé grafické a obsahové novinky. Součástí nedělníku je tak např. kreslený humor od Petra Urbana, větší důraz na společenská a vztahová témata či větší prostor pro fotografie.

Naposledy se lídr nedělních titulů měnil na začátku roku 2009. Ani jemu se ale nevyhnul pozvolný pokles prodaného nákladu. Podle auditovaných dat ABC ČR dosáhl průměrný prodej Nedělního Blesku v listopadu loňského roku 221 tisíc výtisků. V roce 2006 v průměru prodával přes 290 tisíc. S průměrnou čteností 779 tisíc čtenářů je druhým nejčtenějším v segmentu společenských titulů po Rytmu života.

-mav-