Tendr na Media projekt zatím nerozhodnut

čtvrtek, 23. února 2012, 07:39 Tisk MediaGuru

Správní rada Unie vydavatelů zatím nevybrala nového dodavatele výzkumu pro měření čtenosti tisku.

Správní rada Unie vydavatelů, profesní organizace vydavatelů tisku, která má ve své kompetenci rozhodnout o realizátorovi jednotného výzkumu čtenosti tištěných médií Media projektu, zatím nového dodavatele výzkumu nevybrala. Přestože se za tímto účelem sešla toto úterý a výběrové řízení na Media projekt formálně ukončila, členové správní rady rozhodli o tom, že ještě osloví vybrané agentury s žádostí o dopracování a upřesnění nabídek.

Stávajícími realizátory národního výzkumu čtenosti jsou už dlouhodobě agentury GfK Czech a Median. Unie vydavatelů přitom požaduje, aby i do budoucna, tedy pro následující období let 2013-2016, probíhalo měření čtenosti v partnerství minimálně dvou agentur. Podle informací MediaGuru.cz je pravděpodobné, že vydavatelé budou chtít uchovat kontinuitu stávajícího měření v podobě agentury Median.

Unie vydavatelů oslovila pro výběrové řízení na Media projekt sedm výzkumných agentur (mezi nimi kromě výše uvedených stávajících realizátorů např. Millward Brown, STEM/MARK, TNS Aisa nebo Ipsos Tambor). Media projekt, jehož roční realizace přijde na cca 20 mil. Kč, je spojen s výzkumem životního stylu Media Market Lifestyle (MML). Výsledky publikuje čtvrtletně za tzv. klouzavé pololetí.

Stávající kontrakt s výzkumnými agenturami GfK Czech a Median skončí na konci roku 2012.

-mav-