Volksbank CZ startuje novou komunikační kampaň

sobota, 18. února 2012, 12:42 Aktuality MediaGuru

V polovině února Volksbank CZ startuje svou jarní marketingovou kampaň. S mottem kampaně „Když osobní péče přestane být frází, stává se banka součástí firmy“ se představuje jako banka, pro kterou je osobní přístup a individuální péče o klienta prioritou.

„Celá kampaň vyzdvihuje naprosto individuální přístup Volksbank ke svým klientům. Jsme bankou, která osobní péči bere vážně, rozhodně nezůstáváme jen u pouhých sloganů. Spojením atraktivních finančních produktů a kvalifikovaného poradenství s individuálním přístupem se tak Volksbank stává součástí podnikání řady firem. Nejlepším důkazem jsou reference a reálné výpovědi našich klientů. Proto se také přímo klienti stali hlavními hrdiny kampaně,“ charakterizuje jarní kampaň Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ.

Myšlenka individuálního přístupu a osobní péče udává hlavní linii kreativního ztvárnění kampaně. Jejími aktéry jsou dlouhodobí klienti Volksbank CZ – Ing. Miroslav Volařík, majitel Vinařství Volařík a vinař roku 2011, Gevorg Avetisyan, majitel firmy Miko International, výrobce medových dortů Marlenka, a Jan Novák, ředitel firmy Salamander, výrobce značkové obuvi, kabelek a kožené galanterie.

Kampaň bude probíhat formou TV sponzoringu a internetové, printové a venkovní inzerce do konce dubna 2012.

-kch-