Crocodille má kampaň k festivalu Jeden svět!

pátek, 16. března 2012, 10:20 Aktuality MediaGuru

Společnost Crocodille se svou restaurací rychlého občerstvení Bageterie Boulevard se letos stala „hrdým partnerem“ dokumentárního festivalu Jeden svět! Jak sama říká, spojení hrdý partner vyzdvihuje před označením generální či hlavní, čímž chce vyjádřit, že tematiku festivalu nebere na lehkou váhu. Svou kampaní se sloganem Některé věci nelze bagetelizovat chce lidi v České republice upozornit, že relativní blahobyt, klid a svoboda, ve které nyní žijeme, není nic samozřejmého.

Ke kampani je připravena webová stránka www.bagetelizace.cz, vizuály a spoty.

Ve spotu Bageterie Boulevard nabádá k tomu, aby lidé zaujali postoj, zkusili se znovu poprat aspoň na dva týdny.

 


Kampaň je podpořena promo akcí v místě festivalu, kdy za každý lístek dostane návštěvník po shlédnutí dokumentu bagetu Boulevard zdarma.

Kampaň pochází od kreativní agentury Yinachi.

-kch-