Vitana nasazuje novou reklamu, režíroval ji Kohák

pondělí, 12. března 2012, 09:47 Aktuality MediaGuru

Společnost Vitana spouští novou reklamu na polévkové knedlíky. Na trh totiž uvádí polévku Rajská s masovými knedlíčky. Kampaň, kterou připravila agentura Hullabaloo, startuje v pondělí 12. března a poběží v televizi a v místě prodeje.

Reklamu natočil reklamní režisér Jakub Kohák. Zaznívá v ní melodie písně s původním názvem Láska, nebe, peklo, ráj, kterou v 80. letech nazpívala Jana Kratochvílová. Slova písně převeršoval pro účely reklamy Jiří Pleskot, creative director agentury Hullabaloo.

Hullabaloo je nezávislá mezinárodní agentura se sídlem v Praze, která byla založena v roce 2008 založena třemi partnery Timem Hennessym, Martynem Coxem a Jiřím Pleskotem a od svého založení již pracovala pro klienty ve 20 různých zemích světa. V loňském roce k pražské agentuře přibyla i pobočka v Rusku Hullabaloo Moscow, jejímž hlavním úkolem je servisovat klienty na ruském trhu a v postsovětských zemích.

S Vitanou agentura Hullabaloo spolupracuje už od roku 2009 na aktivitách v oblasti ATL, BTL a digitálu. Z poslední doby jsou známé např. její kampaně Vitana Natur (2012), Zatřes a upeč (2011) nebo bujóny Masox (2011).

-mav-