Český direkt & promo má rekordní počet přihlášek

úterý, 17. dubna 2012, 09:10 Aktuality MediaGuru

Do soutěže podlinkové BTL komunikace Český direkt & promo se přihlásil rekordní počet agentur, které chtějí soutěžit s rekordním počtem kampaní. Celkem se tak v jubilejním desátém ročníku utká 26 agentur s  82 pracemi.

„Ekonomická krize přeje přímé komunikaci se zákazníkem,“ řekl výkonný ředitel pořadatelské Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) Tomáš Hájek. „Zadavatelé tlačeni ke snižování nákladů hledají možnosti, jak na marketingu a reklamě ušetřit, a dávají tak před plošným oslovením přednost přímé cestě ke konkrétním zákazníkům,“ vysvětlil. Podle něho tomu nasvědčuje právě i rekordní zájem o soutěž direct marketingových kampaní.

Přihlášky do devíti kategorií soutěže mohli agentury nebo zadavatelé podávat do pátku 13. dubna. Nově budou zvlášť soutěžit také nízkonákladové kampaně, které dosud mohly jen stěží konkurovat rozsáhlým direct marketingovým akcím s vysokými rozpočty. Přihlášené kampaně nyní posoudí odborná porota, která nejlepší práce vyhlásí na slavnostním večeru koncem května.

Vítězové soutěže Český direkt & promo se mohou zúčastnit mezinárodní soutěže IMC European Awards, která hodnotí nejlepší kampaně Evropy. Je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Předloni čeští zástupci uspěli, když získali hned čtyři ceny, včetně jedné zlaté.


Český direkt & promo, který pořádá Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu ADMAZ spolu se sekcí integrovaných podlinkových agentur (iBTL) při Asociaci komunikačních agentur AKA, nabízí reklamním profesionálům a agenturním týmům možnost porovnat svoje práce zaměřené na oblast podpory prodeje, budování značky, přímý marketing a digitální komunikaci na českém trhu. 

Přihlášky do devíti kategorií soutěže mohli agentury nebo zadavatelé podávat do pátku 13. dubna. Nově budou zvlášť soutěžit také nízkonákladové kampaně, které dosud mohly jen stěží konkurovat rozsáhlým direct marketingovým akcím s vysokými rozpočty. Přihlášené kampaně nyní posoudí odborná porota, která nejlepší práce vyhlásí na slavnostním večeru koncem května.

 

Vítězové soutěže Český direkt & promo se mohou zúčastnit mezinárodní soutěže IMC European Awards, která hodnotí nejlepší kampaně Evropy. Je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Předloni čeští zástupci uspěli, když získali hned čtyři ceny, včetně jedné zlaté.

 

Český direkt & promo, který pořádá Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu ADMAZ spolu se sekcí integrovaných podlinkových agentur (iBTL) při Asociaci komunikačních agentur AKA, nabízí reklamním profesionálům a agenturním týmům možnost porovnat svoje práce zaměřené na oblast podpory prodeje, budování značky, přímý marketing a digitální komunikaci na českém trhu.

-mav-