Heineken představuje svou novou vizuální identitu

pátek, 06. dubna 2012, 13:33 Aktuality MediaGuru

Společnost Heineken Česká republika představila začátkem dubna svou novou vizuální identitu. Vně společnosti se změna markantně odrazila například na podobě nových webových stránek www.heinekenceskarepublika.cz, které prošly komplexní úpravou a přizpůsobily se aktuálním požadavkům dnešní doby. Firma dále používá nové logo.

Změna vizuální identity si vyžádala několikaměsíční přípravy. Nahradila předchozí vizuální identitu „Horizon“, globálně používanou deset let. Ta zdůrazňovala individualitu každé dceřiné společnosti a její přínos pro Heineken.

„Naše společnost se v současnosti podstatně liší od stavu před deseti lety. Dnes jsme větší a globálnější. Naše nové pracovní postupy, vášeň pro inovace a síla významného portfolia globálních i lokálních značek ve společnosti Heineken jsou jako celek podstatně silnější, než by byly jednotlivé části. Nová vizuální identita odráží bohatou minulost, reflektuje současnost a dívá se do budoucnosti společnosti Heineken,“ přibližuje změnu vizuální identity manažer Corporate Relations Jiří Hauptmann.

Dalším důvodem změny je podle něj i jasné rozlišení značky piva Heineken a společnosti Heineken jako takové. „Nová identita reprezentuje svěží styl a hodnoty značky. Její nedílnou součástí je i hvězda Heineken,“ dodává Jiří Hauptmann.

Novou vizuální identitu zavádějí dceřiné společnosti Heineken do všech zemí světa.

-kch-