Jarní kampaň IKEA říká, že na detailech záleží

úterý, 24. dubna 2012, 14:04 Aktuality MediaGuru

V rámci jarní kampaně IKEA komunikuje svou speciální nabídku v oblasti kuchyní. Každý zákazník, který si od 19. dubna do 30. května  koupí kuchyňskou sestavu, dostane za každých 10 000 Kč z ceny kuchyně 1000 Kč na slevové kartě na další nákup.

Kampaň se sloganem „Na detailech záleží“ je podpořena televizním spotem, který poběží až do 17. května na stanicích Prima Family, Prima Cool, Prima Love a TV Barandov. Spot pro IKEA vytvořila švédská agentura Forsman&Bodenfors a jeho režie se ujal Mikael Marcimain.

Televizní kampaň je doplněna inzeráty v lifestylových a homefurnishingových magazínech a na we komunikací na internetu, včetně webových stránek společnosti IKEA.

-kch-