Vitana uvádí další TV spot, režíroval ho Řehořek

úterý, 10. dubna 2012, 07:25 Aktuality MediaGuru

Vitana představuje další nový televizní spot - tentokrát na produkt Masox v kelímku, gelovou variantu tradičního Masoxu.

Vitana představuje další nový televizní spot - tentokrát na produkt Masox v kelímku, gelovou variantu tradičního Masoxu. Kampaň odstartovala v pondělí a bude uvedena v televizi a v místě prodeje.

Reklamu natočil mladý talentovaný režisér Tomáš Řehořek, který má za sebou mj. dva celovečerní filmy Czech Made Man a Signál. Řehořek pro novou reklamu na Masox v kelímku použil filmovou stylizaci a technologie, jejichž využití není pro reklamy v lokálním měřítku zcela běžné. Použil ultraširokoúhlý formát cinemascopu a pracoval s anamorfními objektivy s odlišnou hloubkou ostrosti. Ve výsledku tedy oko diváka vnímá reklamu jako daleko vetší, než ve skutečnosti je.

Jiří Pleskot, creative director agentury Hullabaloo, která spot realizovala, k reklamě dodává: „Reklama je postavená na velice jednoduché myšlence, že házíte do hrnce sílu Masoxu. Proto jsme také pro vykreslení síly značky využili technologie, které v limitovaném čase 20 vteřin pracují s vizuálními prostředky, jež unese velký film, čímž se spot zdá větší, než ve skutečnosti je.“

-mav-