Marketérem roku se stal Stanislav Bernard

čtvrtek, 17. května 2012, 10:24 Aktuality MediaGuru

Marketérem roku 2011 se stal spolumajitel rodinného pivovaru Bernard Stanislav Bernard. Získal hlavní cenu v soutěži, kterou pořádá Česká marketingová společnost. Výsledky vyhlásila dnes v podvečer v divadelním sále pražského klubu Lávka. Soutěž oceňuje osobnosti, které se úspěšné podílí na rozvoji vlastní firmy či instituce, pro niž pracují, i na rozvoji marketingu všeobecně.

Vedle hlavní ceny pro Bernarda nazvané Velký delfín udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity v posilování obecného povědomí významu marketingu pro rozvoj společnosti, praktického využívání marketingu a uplatňování nových trendů.

Přihlásit do soutěže se mohou všichni zájemci, kteří jsou činní v marketingu v jakékoliv hospodářské či jiné organizaci, podnikatelské i veřejné. U osobností navrhovaných na titul Marketér roku se hodnotí například její podíl na zvýšení konkurenčních schopností firmy či instituce, používání a prosazování nových metod a technik práce v marketingu, budování známosti značky a produktu či pedagogickou a publikační činnost v oblasti marketingu.

O rok dříve byl marketérem roku vyhlášen Jiří Rückl ze společnosti Rückl Crystal.

-čtk-