Nápady světové reklamy: parodie
Reklama je součástí našeho života. A jako taková se přirozeně stává i předmětem internetové kreativity. Prohlédněte si propagaci světových firem, kterou by brand manažeři jen těžko schválili.
Reklama je součástí našeho života. A jako taková se přirozeně stává i předmětem internetové kreativity. Prohlédněte si propagaci světových firem, kterou by brand manažeři jen těžko schválili.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Pokud v závěrečném čtení při projednávání zákona o návykových látkách projde pozměňovací návrh, bude to znamenat velké omezení pro reklamu loterijních a sázkových společností.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Pozměňovací návrh na omezení reklamy na hazardní hry by mohl významně změnit financování českého sportu. Upozorňují na to zástupci sportovních svazů i sázkových společností.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Reklama, která na stadionu není, ale přesto je v LED panelech viditelná. Vyzkoušela ji Kooperativa při kvalifikačním utkání Chorvatsko–Česko díky technologii Overlay.
Dlouholetí manažeři dřívější skupiny Group M v důsledku restrukturalizace odejdou, na post CEO WPP Media se posune Veronika Burešová.
Umělá inteligence zásadně otáčí vývojem, ale firmy se jí obávají a neumějí s ní pracovat. Nově vzniklá skupina Inovatix to chce změnit.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
Vodafone startuje hned dvě kampaně, kterými chce změnit způsob, jak lidé vnímají pevnou síť.
Alza rozšiřuje své reklamní služby o vlastní reklamní systém alzaAds, partnerům chce umožnit propagaci produktů přímo na e-shopu.