Nápady světové reklamy: parodie
Reklama je součástí našeho života. A jako taková se přirozeně stává i předmětem internetové kreativity. Prohlédněte si propagaci světových firem, kterou by brand manažeři jen těžko schválili.
Reklama je součástí našeho života. A jako taková se přirozeně stává i předmětem internetové kreativity. Prohlédněte si propagaci světových firem, kterou by brand manažeři jen těžko schválili.
Značky, které chtějí být relevantní pro generaci Z, musí přestat mluvit „na ni" a začít mluvit „s ní". Nestačí být vidět, je třeba být součástí jejich světa, přinášet hodnotu a hlavně být autentický, zaznělo na úterní konferenci Instragrammy.
Okresní zprávy, nové rubriky, prostor pro veřejnost na platformě Moje Metro a také podcast o Praze přináší nová podoba onlinové verze deníku Metro.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
Mediální agenturu Médea si krizový manažer Jan Čermák ponechat nechce. Předpokládá, že v rámci reorganizace bude převedena na Jaromíra Soukupa.
Soutěž ADC Creative Awards vyhlásila své vítěze. Nejvíce bodů v hodnocení získala v 32. ročníku agentura McCann Prague, Zlatý ohníček si odnesl Leonard Savage.
Nová mezinárodní kampaň Revolutu vypráví příběh o finančních možnostech.
Škoda Auto slaví 130 let. Výročí připomene i speciální díl pořadu Máme rádi Česko.
Představením Lukáše Příkazkého jako prvního humanoida v týmu TV Prima zahájila mediální skupina kampaň k novému seriálu Parťák na baterky.
Vodafone startuje hned dvě kampaně, kterými chce změnit způsob, jak lidé vnímají pevnou síť.
Se značkami Kofola, Targa Florio, Royal Crown Cola nebo Vinea mohou letos lidé vyhrát Škodu Elroq, iPhone nebo vstupenky na festivaly.
Becherovka vstoupila do kategorie vodek. Své nové produkty komunikuje kampaní, na kterou „už tolik nezbylo".
Vznik interní kreativní divize v marketingovém týmu skupiny Prima má přinést finanční a časové úspory a reflektovat transformaci původně televizní skupiny v komplexní mediální dům. Spolupráce se studiem Department končí.