Nová marketingová kampaň mBank představuje mLidi

čtvrtek, 03. května 2012, 16:27 Aktuality MediaGuru

Spolu se začátkem května začala jarní marketingová kampaň mBank, jejímž klíčovým tématem jsou tzv. mLidi, kteří personifikují podporované produkty. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o značce, a podpořit tak prodej osobního účtu mKONTO a užívání aplikací mobilního bankovnictví. Ve stejném termínu poběží  kampaň i na Slovensku, kde však bude vedle běžného účtu komunikovat i spořicí produkty.

„Tím, že jsme kampaň postavili na konkrétních lidech, jsme chtěli celou banku polidštit. Přiřadit tváře k produktům tak, aby je dobře zosobnily a vyjádřily ty správné emoce, však nebylo jednoduché,“ popisuje celou kampaň Petr Vondráček, marketingový ředitel mBank.

Výsledné vizuály vzešly ze spolupráce mezi mBank, agenturou Attention!Media a fotografem Jiřím Turkem. Budou použity nejen v hlavní kampani, ale postupně v celé komunikaci banky.

Zvolenými nosiči marketingové kampaně jsou převážně citylighty a internetová média. Doplněním pak bude tisková inzerce ve vybraných denících. Začátek kampaně doprovází aktivní kontextová reklama (PPC) na vyhledavačích Seznam.cz, Google.cz a na Facebooku. Postupně ji podpoří on-line bannery umístěné na českém internetu napříč finančními a zpravodajskými servery.

-kch-