Novinku Orionu podpoří televizní kampaň
Orion uvádí v květnu na trh novou limitovanou edici tyčinky Margot s ananasovými kousky. „Cílem limitované edice je osvěžit portfolio tyčinek Margot a nabídnout novou příchuť,“ uvedla Jana Šlapáková, Brand Manager Impulse Confectionary společnosti Nestlé.
Uvedení limitované edice podpoří televizní reklama s dvacetivteřinovými imageovými spoty, zakončené tag-onem Margot s ananasovými kousky. Kampaň ve znamení sloganu všech Margotek „Dej si kousek svého ráje“ poběží od konce května do konce června, a to v ČR i na Slovensku.
Dále bude tato novinka podpořena reklamou v místě prodeje, která bude zahrnovat druhotná umístění, POS materiály a letáky. Spolu s tím bude probíhat i PR kampaň a soutěž o 140 ratanových lehátek, které se může zúčastnit každý, kdo zakoupí tři tyčinky Margot, Banány či Koko a zapojí se do hry.
-kch-