Wüstenrot komunikuje v kampani snížení sazeb

pondělí, 07. května 2012, 13:57 Aktuality MediaGuru

Hypoteční banka Wüstenrot snižuje od 7. května 2012 garantovanou úrokovou sazbu s pětiletou fixací na 3,59 % ročně. Svou nabídku bude komunikovat na největších televizních stanicích a na internetových portálech.

V nové reklamní kampani se Wüstenrot zaměřuje na propagaci nejžádanějších hypoték na bydlení do 70 % zástavní hodnoty nemovitosti hodnoty, a to jak hypotečních úvěrů na nové bydlení, tak na refinancování úvěrů starších. V kampani je kladen důraz na garanci úrokové sazby ve výši 3,59 % p.a.  i na to, že klienta Wüstenrotu nepřekvapí žádné skryté poplatky, nečekaná navýšení apod.

Kampaň poběží v televizi na kanálech Nova, Nova Cinema, Prima Family, Prima Cool, Prima Love, AT Media a na internetu v podobě bannerů a hypotečních kalkulaček.

Na vlastních webových stránkách www.wustenrot.cz podpoří Wüstenrot kampaň soutěží pro klienty. Každý, kdo si v období od 7. května do 10. června 2012 dá online spočítat nabídku hypotéky a správně odpoví na soutěžní otázku, bude mít šanci vyhrát poukaz v hodnotě 5 000 Kč na nákup zboží v obchodním domě IKEA.

David Chmelař, člen představenstva odpovědný za resort Vývoj produktů a treasury, ke kampani uvádí: „Pro své klienty jsme připravili férovou a jasnou nabídku, u níž se mohou spolehnout na garantované úrokové sazby a transparentní podmínky hypotéky. Klienty tak nemohou překvapit žádné skryté poplatky, ani žádné nečekané navýšení úrokové sazby při uzavírání hypotéky či změny podmínek.“

Kampaň připravila reklamní agentura Scholz and Friends, mediální nákup a plánování agentury Zenith Optimedia a Attention!Media.

-kch-