Zahajuje agentura pro výkonnostní marketing

čtvrtek, 24. května 2012, 15:59 Aktuality MediaGuru

Na tuzemský trh vstoupila agentura Performics, která je největším světovým hráčem v oblasti výkonnostního marketingu. Klientům bude pod hlavičkou skupiny VivaKi poskytovat marketing v internetových vyhledávačích, zobrazované reklamě, na sociálních sítích a mobilních zařízeních a tabletech. Česká republika se stala 18. zemí, ve které Performics působí.

"Jsme přesvědčeni, že naše globální zkušenosti a ověřené nástroje přinesou ovoce nejen našim stávajícím, ale v budoucnosti i zcela novým klientům a staneme se brzy jedním z lídrů ve výkonnostním marketingu také v ČR," sdělil dnes novinářům ředitel agentury Performics v ČR Tomáš Varga. Mezi klienty tuzemské pobočky Performics patří například společnosti Globus ČR, Zentiva, Oreo, Honda, Siemens, Ravak či Oreo.

Agentura Performics klientům dodá například informace o tom, jaké reklamy a jak dlouho využívají konkurenční firmy či na jakých pozicích se inzeráty zobrazují. Pomoci vlastního programu může agentura zmapovat efektivitu firemních stránek klienta i jeho konkurence na Facebooku, kde monitoruje počet fanoušků a jejich aktivitu.

Agentura Performics má kanceláře v Austrálii, Číně, Francii, Německu, Nizozemsku, Indii, Itálii, Kanadě, Mexiku, Polsku, Rusku, Singapuru, Spojených arabských emirátech, Spojených státech amerických, Španělsku, Velké Británii, Vietnamu a nyní i v ČR.

Na tuzemském trhu bude Performics zajišťovat servis v oblasti výkonnostního marketingu pod hlavičkou skupiny VivaKi, kterou reprezentují mediální agentury ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group.

-čtk-