Českou cenu za PR získala kampaň Čtení pomáhá

pátek, 08. června 2012, 07:35 Aktuality MediaGuru

Absolutním vítězem letošního ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations se stala kampaň projektu Čtení pomáhá, který zapojil dětské čtenáře do charitativní činnosti. Vítěznou PR kampaň připravila společnost AMI Communications. Výsledky sedmého ročníku soutěže vyhlásila Asociace Public Relations Agentur. 

V jednotlivých kategoriích uspěla například PR kampaň Elektrika je cool, kterou pro společnost ČEZ vytvořily agentury MARK BBDO a AMI Communications. Porotu zaujalo také uvedení videohry Mass Effect 3, jehož součástí bylo vyslání amatérské sondy do vesmíru. 

Letos byla poprvé udělena Cena za celoživotní přínos oboru Public Relations. Ocenění získal Jindřich Lacko z agentury GCI Hill & Knowlton. 

Odborníci letos vybírali z rekordního počtu 142 přihlášených PR projektů. O vítězích rozhodlo pět nezávislých komisí složených z více než 50 odborníků a osobností působících v PR a příbuzných oborech.

Výsledky 7. ročníku Česká cena za public relations

Kategorie Název projektu Klient Agentura
Absolutní vítěz Komunikace projektu Čtení pomáhá


Charitativní projekt Čtení pomáhá


AMI Communications


Firemní (korporátní) komunikace Elektrika je cool ČEZ MARK BBDO a AMI Communications


Společenská odpovědnost a filantropie


Komunikace projektu Čtení pomáhá


Charitativní projekt Čtení pomáhá


AMI Communications


Business-to-Business (B2B)


LMC: Diskriminace v inzerátech, aneb jak změnit komunikační hrozbu v pozitivní příležitost


LMC


LMC společně s AC&C PR


Business-to-Consumer (B2C)


Uvedení videohry Mass Effect 3 - vyslání amatérské sondy do vesmíru


Electronic Arts Czech


Kii


Krizová komunikace LMC: Diskriminace v inzerátech, aneb jak změnit komunikační hrozbu v pozitivní příležitost


LMC


LMC společně s AC&C PR


Digital a Social media


Facebook jako doplňkový distribuční kanál


Generali Pojištovna


Generali Pojišťovna, H1.cz



    Oborové kategorie

Kategorie Název projektu Klient Agentura
Finanční trh a finanční služby


Zodpovědné chování jako komunikační koncept DIRECT Pojišťovny


DIRECT Pojištovna


Ogilvy Public Relations


Spotřební zboží


Příběh požehnaného piva pro Vatikán


Plzeňský Prazdroj


AMI Communications


Technologie, IT


Nokia Lumia - poprask v sociálních sítích


Nokia ČR


AC&C Public Relations


Nekomerční sféra a veřejný sektor


Místo piva do mě, dám to Domovu pro mne


Domov pro mne


Bílý Medvěd Public Relations


Průmysl


Ukradená lokomotiva


ŠKODA TRANSPORTATION


AMI Communications


Služby Získání nových českých zákazníků pro restaurace Zátiší Group Zátiší Group Euro RSCG PR

    Komunikační nástroje

Kategorie Název projektu Klient Agentura
Klasická firemní média (firemní publikace aj.)


Magazín Vlastní cestou


Rodinný pivovar BERNARD


Rodinný pivovar BERNARD


Nová média (intranet, webové stránky, RSS, PDA aj.)


Vyšmoulené internetové stránky: základ úspěchu největší kampaně prodejen Albert


AHOLD Czech Republic


AHOLD Czech Republic


Akce a události


Aktivace značky Jameson na 46. MFF KV


Jan Becher - Karlovarská Becherovka


PLEON Impact ve spolupráci s M-Ocean a Phomedia

Zdroj: Asociace Public Relations Agentur

-čtk-