Axe boduje se svou aplikací na facebooku

sobota, 14. července 2012, 13:35 Aktuality MediaGuru

Značka pánské kosmetiky Axe společnosti Unilever zabodovala díky své facebookové aplikaci „Hledá se AXE Anděl“. Během minulého týdne se totiž podle serveru Socialbakers dostala na první místo v nárůstu fanoušků, kterých přibylo v období od 25. 6. do 7. 7. celých 5 029, a na druhé místo za poslední měsíc. Celkem došlo od začátku spuštění aplikace k nárůstu o 26 848  fanoušků, čímž se Axe dostalo v rámci počtu fanoušků mezi českými značkami na 34. pozici a na 7. pozici ve své kategorii Product/Service.

Aplikace fungovala od března do června na principu soutěže o nejkrásnějšího Anděla, čímž tematicky navazovala na reklamní kampaň „I andělé podlehnou“. Zatímco loni v reklamních spotech padaly za pánskou vůní Axe andělské dívky až na zem, letos s mužem Axe již chodí.

Na FB byla připravena soutěž, do které mohli muži ze svých přátel nominovat jakoukoliv dívku a přidat ji na fotografii křídla a svatozář. Samotná soutěž probíhala formou duelů, do kterých byly dívky vybírány náhodně a celkem jich proběhlo 4 977 580.

Každý měsíc byly vybrány čtyři vítězky, se kterými byl natočen minipořad pro TV Óčko a nafocena dvoustrana do časopisu Maxim.

Dvojstrana v časopise Maxim

-kch-