Hospodářské noviny mají nový komunikační claim

pondělí, 30. července 2012, 13:22 Aktuality MediaGuru

Hospodářské noviny přicházejí od 1. srpna s novým vizuálním stylem komunikace. Jejím cílem je potvrdit kompetentnost deníku v oblasti ekonomického zpravodajství a upozornit na vysokou informační hodnotu obsahu Hospodářských novin.

Spojujícími prvky celé kampaně jsou vedle jednotného vizuálu nadčasové titulky z novin a nový claim: Každý den s náskokem.

„Spojením nadčasových titulků a claimu chceme komunikovat jedinečný obsah Hospodářských novin. Skutečnost, že Hospodářské noviny nepřinášejí pouze zprávy o tom, co se stalo. Spíše informují o tom, co se stane a jaké to bude mít důsledky. Budoucnost zajímá ty, kdo ji ovlivňují – a to jsou ti, pro které noviny připravujeme,“ uvedla Věra Lhotská, ředitelka marketingové komunikace společnosti Economia.

Kampaň bude k vidění na billboardech, bigboardech, CLV v trafikách a v metru, na obrazovkách v byznyscentrech, na plachtách na nádražích a v tisku. Připraven je sponzoring v rozhlase a televizi. Na vybraných trafikách budou Hospodářské noviny přednostně vystaveny.

Kampaň připravila agentura JANDL Praha ve složení Martin Přikryl, Lukáš Franz a Dan Kurz.


-mav-